luni, 2 septembrie 2013

"NU AI CURAJUL! Niciodata nu il ai!"
"Ba da, sa sti ca acum chiar il am."
"Da?"
"Da."
"Atunci spune-mi. Spune-o."
"..."
"Uite-te in ochii mei si spune-mi ca ma iubesti!"
"Te iubesc."
"P-pe bune?"
"Da, chiar te iubesc."

Imi amintesc conversatia. Nu-mi amintesc privirea ta. Nu-mi amintesc ochii aia care ma fac sa-mi intorc privirea de frica sa nu priveasca fix in sufletul meu. Nu-mi amintesc fata ta sincera.

O sa regret toata viata mea asta. Asteptasem prea mult asta. Dar nu doar atat. E trist cum, usor usor realizezi ca cele mai importante "te iubesc"-uri le-ai auzit in momente de inconstienta, si nici macar nu ti le vei putea aminti toata viata.

...................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde