vineri, 23 decembrie 2011

Another chapter ending.



Nustiu daca mai apuc sa scriu ceva pana de Rev. sau Craciun (cel mai probabil nu) asa ca...

Ma gandesc ca anu'trecut ma rugam ca 2011 sa fie lafel de superb ca 2010(care categoric a fost gen decisiv). Bineinteles a in timpu'anului nu mi-am dat seama de dorinta mea sau marog, nu m-am mai gandit la asta.
2011 a fost GENIAL! Nustiu cum se sfarseste lumea in 2012, insa stiu ca sunt constienta de mult de ceea ce "se zice" si nu pot decat sa ma rog sa am un an bun. Mi-a placut mult ce ne-a zis diriga. Am observat ca, ceea ce vroiam eu sa-mi doresc la 12:00 noaptea, nu mai vreau defapt. Dorinta de anu'trecut mi s-a indeplinit chiar daca nu eram constienta atunci si mi-am dat seama mai tarziu. O sa-mi doresc la miezul nooptii sa am UN AN BUN. Pt ca am nevoie avand in vedere ca mai am inca juma'de an scolar si nu se anunta a fi usor, pentru ca trebuie sa fac anumite alegeri pe ultima suta de metri si pentru ca am  observat ca persoanele pe care le consideram prieteni buni si le-am iertat mereu, nu se schimba. (nu voi spune la ce/cine m-am referit).
Vreau sa va urez Craciun Fericit! Si tot ceea ce va doriti.
Oricum ar fi, magia Craciunului e UNICA. Il iubesc pur si simplu pentru momentele in familie in primul rand si pentru ca sunt mereu copilul lor mic in acea zi. Oricat de diferita sunt in timpul anului.

CRACIUN FERICIT SI UN AN NOU BUN!

2012, please be the greatest!

si, asa cum am mai spus si anul trecut...

See ya next year!!!....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde