duminică, 4 decembrie 2011

Back to december.

Ok, cam penibil, la ora 1:15 am realizat si eu ca am dat blogu naibii din cauza programului super horror si super fun de weekend-ul asta si am uitat complet ca... E DECEMBRIE bitch!!(pe bune, scrie si in calendar=))). Odata cu luna asta imi revin toate amintirile, toate dramele, toti fluturii din stomac, totul anul trecut mi sa intamplat iarna(ma refer la partea aia gen ma schimb sentimental and shit). Toate melodiile miley cyrus, toate postarile de pe blog, acea unica convorbire telefonica, stresul cu meditatiile, sarbatorile, ziua aceea in care am ma durea inima de atata plans si mi-am spus "de azi te rog ajuta-ma sa nu mai simt nimic pentru el, sa nu fi existat pentru mine", toooottt.
And btw, vine Craciunul/Revelionul/Zapada(lucru discutabil avand in vedere vremea, si app de asta, nasol ca toamna asta a trecut atat de repede si am realizat ca nu a plouat mai deloc)/ziua lu Gabi despre care vbeam acum 6 luni! Fraaatee, cand trece timpul? Pe bune, profa de romana a avut dreptate cand a spus ca asta e cel mai scurt an din viata noastra adica toamna asta a trecut groaznic de repede si am senzatia ca n-am facut mai nimic mai ales de cand cu prostia asta cu scoala cu semestru asta ultra-scurt si parca nici nu-mi amintesc "chestii" ca anul trecut, si tampenia si mai tampita e ca nu-mi amintesc perfect decat caietu' de mate(lol).
Ii las pe "altii" sa tina discursuri melancolice fara rost de Craciun, iar, si eu ma voi ocupa de discursurile mele.
What do you want from Santa?
Eu, (cu toate ca nu m-ati intrebat) nu vreau decat ca totul sa fie bine. Stiu eu la ce ma refer prin asta?
And what's your midnight wish?
Vreau ca el sa ma iubeasca.

But, pana atunci....the world is mineee!!!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde