luni, 12 decembrie 2011

loving you USED TO BE my drug:X

Ciudat e cum reusesc. In sfarsit reusesc.
Reusesc ca orice amintire sa o curm si sa o indes undeva intr-un recycle bin din capu meu (Doamne ce asociere:))). Reusesc sa nu ma mai gandesc la ceea ce ma deranjeaza, la amintirile ce dor. Nu stiu cum. Mersi Gabi pentru sfatul asta. Si se pare ca pot face asta si fara sa am ceva anume la care sa ma gandesc. Lasandu-ma cuprinsa de epuziare, carti si mai ales muzica. Muzica care imi vorbeste in atatea limbi diferita ale sufletului meu (de asocierea asta sunt mandra:D). In loc sa ma gandesc si sa ma framant la ceva de mult trecut sau cel putin la ceva ce n-ar trebui pt a nu-mi face rau, prefer sa ascult melodii ce-mi amintesc de anumite lucruri/amintiri/momente. Insa nu pentru a-mi aduce aminte, ci de o placere. Si imi da o stare incredibila. Incredibila stiind ca depasesc asta, fara sa-mi dau seama si realizand totusi ca nu mai trebuie sa ma prefac ca sunt dezinteresata. Ci chiar sunt. Probabil ca, daca nu as fi atat de praf si de obosita as sari in sus de fericire.

Multumesc clasei a8a ca ma tine intr-o continua epuizare, cu teme si meditatii pe cap, cu stres si licee; pentru ca astfel dragul meu, am reusit sa ma tin ocupata din a ma mai gandi la tine. Si realizez cu fericire ca nu mai insemni pentru mine ceea ce obisnuiai sa fi odata...
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comentarii:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde