luni, 12 decembrie 2011

A friend is somebody you'd give your life for.

Cum se face ca mereu ii ajut pe altii dar uit de mine? Dinnou, vorbind cu o fata si vazand ca trece prin ceea ce am trecut eu, vad cum fac tot posibilul sa o ajut ca ei sa ii fie mult mai bine decat mi-a fost mie. Pentru ca stiu cum doare. Dar unde a fost toata lumea cand mie mi se taia respiratia si cadeam epuizata de atata plans, cand bateam cu pumnul in geam, singura in casa si nemaisuportand sa ma doara inima strigam "De ce trebuie sa doara? De ce imi fac asta? De ce imi face asta?". Unde au fost cand aveam nevoie de un sfat si de cineva care sa vada ca ma doare, mereu. Sa ma ia in brate si sa-mi spuna "e ok, va fi bine." Unde sunt si erau cand asteptam si astept zambetul care sa imi spuna "e o zi nasoala dar viata merge inainte". Sa imi spuna "nu te merita".
Lucruri, cuvinte. Cuvinte pe care eu le spun multor persoane: "va fi bine". Dar nimeni nu mi le-a spus si nu mi le spune mie. Niciodata.

Poate ca eu ii indepartez totusi.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde