duminică, 27 mai 2012

25.05.2012

Am auzit odata ca tacerea e uneori cel mai puternic sentiment. Asta pot sa fac, sa tac pentru ca pana si cuvintele par putine.

BANCHETUL. Dupa atata timp a fost si a trecut dar nu oricum, si lisandu-mi amintiri pe care nu le voi uita. Nu mi-as fi imaginat sa iasa asa, sa beau doar un pahar de cola amestecat cu Alexandrion, sa fie atat de multa muzica buna, si in primul rand nu ma asteptam sa se amestece clasele. Noi care nici nu ne suportam. A fost efectiv super-dragut! A fost super frumos sa ne vezi pe noi 2 Gabi, sis, cum ne imbratisam si spuneam ca ne stim de 12 ani si cat de mult conteaza si cum dansam noi aman2:X. A fost super dragut sa vezi un baiat la cate o melodie cum venea cu un zambet tampit la tine: "dansezi?". Si tocmai cei la care nu ne asteptam. Clar cea mai frumoasa seara din viata mea si sunt fericita sa pot spune asta si ma bucur sa spun ca am fost atat de fericita incat nici macar nu am plans. Si de ce as fi facut-o? Am avut toate persoanele pe care le iubesc langa mine, am avut langa mine colegii si altii super de gasca si m-am simtit extraordinar! Si dupa cum mi-a spus azi cineva, banchetul asta parca ne-a unit mai mult. Nu prea stiu ce va fi mai departe dar stiu ca pentru o seara am simtit ca traiesc alta viata si am simtit acea fericire si caldura pe care nu o mai simtisem de mult.





Love you 8A! Promotia 2012(suntem pana si cu Apocalipsa) za' best!



Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde