joi, 3 mai 2012

:X!





Momentul ala in care realizezi ca ai acolo un "cel mai bun prieten" care iti spune te iubesc, alaturi de care treci prin multe si care mereu iti aduce un zambet pe buze.

Momentul acela in care realizezi ca nu e rau sa iubesti, ca nimeni nu te poate condamna pentru asta, ca poti iubi pe cine vrei si ca te doare in cot de ce cred ceilalti pentru ca stiind ca exista acolo cineva pe care iubesti, te face sa fi fericita. IUBESC! Si iubesc sa spun astaaa!

Momentul acela cand realizezi ca "tipa aia" nu esti tu. Ca tie iti pasa, ca tu nu iti bati joc si nu esti chiar asa rea. Tu pur si simplu ai fost dezamagita de atatea ori incat tie frica sa lasi oamenii sa se aproprie de tine, si ii indepartezi cu orice pret.

Momentul acela cand realizezi ca viata e frumoasa si uneori are momentele ei foarte urate pe care tinzi sa le dramatizezi mult prea mult.

Momentul in care esti fericita pur si simplu pentru ca asta inseamna pt tine sa fi implinita si sa ai tot ceea ce iti doresti!

O familie imperfecta, niste prieteni "nesanatosi", o viata de milioane, un "cel mai bun" pt care o sa lupti orice ar fi, o iubire stiuta si probabil neimpartasita dar care nu te deranjeaza-now it's up to you, o vara imprevizibila/aglomerata si probabil plina de emotii si lacrimi in fata, stresul cu scoala si inconstientul care te indeamna sa te culci pentru ca ai reusit sa ai cele mai multe absente din clasa-si nu vrei, un liceu la care visezi, un viitor pe care vrei sa-l ai, un prezent aparent plictisitor(da' nu prea) si sperante mari.

Peste cativa ani nu o sa imi amintesc ce note am luat la fizica, la ce ora am intarziat sau daca am fost cea mai cea la scoala.

O sa-mi amintesc nervii, lacrimile si supararile, la un loc cu iubirea si o sa plang de fericire stiind ce persoane minunate am in viata mea. VA IUBESC! (si sper ca va stiti care sunteti, prostilor<3)

Ce imi place cand sunt EU<3

nu-mi mai e frica.



Published with Blogger-droid v2.0.4

Un comentariu:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde