luni, 21 mai 2012

I'm done, have fun.

Nu mai am nevoie de tine acum, nici de ea. Defapt, de ea nu am avut niciodata nevoie dar exista acea unica vorba "tine-ti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape". Nu am nevoie de niciunu dintre voi atata timp cat stiu ca va tineti departe unul de altul pentru ca asa stiu ca mereu castig. Asta sunt eu, asta a fost anul meu. Sunt alta acum si nu le permit altora sa se creada mai grozavi ca mine! Nustiu ce ai inteles TU, dar eu ma leg incontinuu de acele cuvinte care spun ca aia a fost ultima conversatie si dau vina pe ele pentru ca nu am mai vorbit. Unul dintre voi nu m-a cunoscut niciodata, si nici nu cred ca ar vrea acum cand sunt gata sa-l termin din doua vorbe. Celalalt, tine la mine atat de mult incat isi pune aceleasi intrebari ca si mine, gandeste exact la fel, dar nu are curajul sa spuna niciodata. Am incercat cu tine, tu care nu ai curajul sa-mi spui ce simti, mi-am facut partea. Don't you say I didn't try.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde