marți, 15 mai 2012

NOT

Am trecut cu greu peste cele intamplate, peste ziua asta. Totusi, nu vreau sa-i implic. Nu pe ei...si nici pe el.

- Aaa? Vezi ca..aa...ai o..scrisoare?m-a strigat mama

  zi ca..aa..ai o..scrisoare? m-a strigat mama in timp ce eu eram prea ocupata in "lumea mea paralela".

- Hmn??

Cine mi-ar fi putu trimite mie o scrisoare? Nici macar nu stiam ca noi primim scrisori. Am luat-o de pe masa inainte ca mama sa apuce sa intrebe ceva, m-am dus in camera si am inchis usa. Nu aveam chef de ei, nu aveam chef de nimeni si cu atat mai putin de farse si...

?!

"In caz ca primesti asta, da-mi un mesaj. Nu vreau niciun fel de raspuns de la tine, nu momentan, ci doar sa stiu ca tu ai citit scrisoarea asta, sau ca macar ai primit-o. Ok..e cam de moda veche faza dar gen nu stiu cum altfel as fi fost in stare sa vorbesc cu tine. Si nici nu stiu de ce scriu ceea ce scriu, dar pur si simplu o fac. Sti ca mereu am avut nevoie sa imi aleg cuvintele si mereu m-am exprimat mai bine si mai usor in scris bla bla.

Ok...acum ca am facut introducerea, care practic a fost ca sa trag mai mult de timp.. cred ca e momentul sa sti si tu ce simt defapt. Sti...totul a inceput cu fluturi in stomac si alea, dar acum pur si simplu doare. Si ma gandesc uneori ca poate am ramas agatat de un sentiment care nu mai e real..sau poate pur si simplu imi ascund durerea, pentru ca uneori as vrea pur si simplu sa plang si e un lucru pe care rareori il practic. Am vrut de atata timp sa-ti spun atatea lucruri, cat de mult imi place zambetul tau, chiar si numai sa-l aud. Cat de mult imi place sa ma uit la tine, cum mergi pe coridorul liceului relaxata si plina de incredere, cum fiecare parte a corpului tau ma atrage, cum fiecare lucru pe care il faci e super sexy... Ok, acum o sa-mi pui eterna intrebare ironica "si caracterul meu?". Caracterul tau e lucrul care ma atrage cel mai mult, sa sti. De aceea m-am indragostit. Pentru ca sti sa le spui lucrurilor pe nume si niciodata nu te intereseaza cum ii afecteaza pe ceilalti, pentru ca iti pasa enorm dar nu ii lasi sa vada, asa cum nu ii lasi sa te vada ca suferi. De ce nu imi arati mai mult din asta? Din persoana geniala care esti? Esti atat de diferita, atat de plina de viata desi tu nu consideri asta. Cumde reusesti sa faci totul asa perfect? Cumde numai un murmur din vocea ta ma face sa tresar, cumde mereu iti e frica sa-mi spui ceea ce simti din moment ce eu am tot facut asta? Esti micuta mea fiinta perfecta, ciudata si te iubesc pentru fiecare lucru care inseamna TU. Pentru ca fiecare conversatie cu tine e o provocare, pentru ca niciodata nu spui ceea ce ma astept sa spui. Pentru ca esti deschisa catre orice, dar foarte serioasa si pentru ca treci peste multe si exprimi multe ascultand muzica. Pentru ca te vreau langa mine si m-am tinut atata timp departe incat incep sa cred ca am gresit facand asta si dupa cum se spune...i could treat u right. Mai sti cum ne-am cunoscut? Pur si simplu printr-o gluma. Mi-ai zambit, ti-am facut cu mana si urmatorul lucru pe care mi-l amintesc este eu si tu, vorbind si facand glume intr-un stil in care eu nu o mai facusem cu altcineva. Ma deschideam in fata cuiva pentru a2a oara si nu-mi parea rau. Nu imi pare rau nici acum, stai linistita. Mai sti cand te-am sarutat prima oara? Si sti ca am inceput sa radem si am spus ca a fost la misto cand defapt incepeam amandoi sa simtit ceva? Nu cred ca vreunul din noi a vrut asta, sau cel putin niciunul nu s-a asteptat. Mai sti ce frica imi era ca o sa-mi faci inima praf? Acum nu mai e asa, alea erau motivele care ma tineau departe de tine. Mai sti ca ma sunai si nu raspundeam sau cum faceam cele mai smene misto-uri? Eu si cu tine, ciudat, nu? Mai sti ziua aia cand mi-ai povestit despre tine si eu am inceput sa casc ochii pentru ca nu ma asteptam sa fi asa cum esti? Ai avut vreodata idee cat ai insemnat si insemni pentru mine? Nustiu daca realizezi de cate ori ai distrus totul, de cate ori am distrus aman2 totul. Nu o sa fac scrisoarea asta una romantica, stiu ca nu-ti place romantismul exagerat, totusi, mi-a venit sa scriu si e cel mai bun mod de a ma exprima. Deci da, te iubesc. Si ce? Nu e ca si cum ar schimba cu ceva situatia, poate intr-o zi o sa ai tupeul sa faci cumva si sa ma alegi. Sau sa ma pierzi, dar sa stiu ce vrei ca sa pot trece mai departe fara regrete. Te-am iubit. Te iubesc. Te voi iubi intotdeauna. Anunta-ma cand esti pregatita pentru asta, sper sa mai fiu aici pana atunci.


                                X."


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde