marți, 8 mai 2012

Let go.

Mda, si mai exact cum se presupune ca ar trebui/ai putea sa faci asta? Cum poti ca, dintr-o data, sa nu mai simti nimic? Si daca mi-ar fi spus cineva asta probabil mi-as fi dat ochii peste cap si m-as fi gandit cat de prosti pot fi unii. M-as fi gandit ca, n-ai cum, dupa cate ai simtit, dupa cate lacrimi versi, dupa cate se spun si dupa atatea amintiri sa lasi pur si simplu totul deoparte. Cand tu simti ca intreaga lume se invarte in jurul unei singure persoane, cand fiecare gand duce catre persoana respectiva. Nu stiu cum sa descriu iubirea, dar stiu ca am simtit-o cu o forta de care nu stiam ca sunt capabila. Nu credeam ca e posibil sa nu te poti abtine din a te gandi la o anumita persoana, pur si simplu sa nu te poti controla. Am iubit mult, enorm si sunt mandra de mine ca am stiut sigur ca, atunci cand a venit, sentimentul a fost clar "iubire" si desi ca sa-mi dau seama de asta a durat un an intreg, cand a fost, am stiut. Iar atunci cand rostesti cuvintele emana o forta proprie, ca si cum ar fi prea mult si ai vrea sa cazi si sa plangi de fericire. Dupa parerea mea, iubirea e mai intai fericirea pe care o simti cand te gandesti la acea persoana si felul in care privesti lumea mai frumos, si de abea dupa aceea este tristetea (asta in cazul in care persoana pe care o iubesti nu te iubeste inapoi...). Si totusi... Iubesti, si Suferi si Plangi. Si Razi si inima iti bate incontrolabil de repede si simti ca nu mai ai aer si o intreaga senzatie te controleaza. Si apoi... nu mai simti nimic. Si nu stii daca e pentru ca te-ai obisnuit cu sentimentul sau chiar s-a dus, brusc, totul. Cred ca odata ce vezi persoana iubita, sentimentele iti revin. Dar stiu ca in momentul asta, mai ales acum, cand persoana stie ceea ce simt, ma simt super-libera. Si stiu ca daca ar trebui sa-i spun acum ca sunt indragostita, nu as crede-o. Pentru ca nu simt. Exact ca prima oara cand am zis ca iubesc, exact la fel s-a simtit acum, cand dintr-o data, in timpul unei conversatii la telefon n-am mai simtit nimic. Nu din cauza ca s-a intamplat ceva urat, nici ca am iubit pe altcineva. Pur si simplu...nimic. si nu stiu cum sa descriu asta. Stiu ca nu o sa las sentimentul, ca e acolo si astepta sa iasa, dar momentan sunt "libera", cu toate ca parca ceva lipseste. Dar pentru asta am prieteni, ca sa facem misto-uri si sa apreciez ceea ce am, datorita lor. Best friends are hard to find because the very best ones are already mine!^^.

Dar daca la iubire a fost de-a-dreptul ciudat... Atunci cum e cu prietenii? Cum va fi cand va trebui sa te departi de ei? Sunt la sfarsit de a8a si e normal sa ma gandesc la lucruri de genul asta. Sunt colegi cu care am petrecut peste 10 ani impreuna si care dintr-o data nu vor mai fi acolo. Si stiu ca au fost sute de ori in care ne-am saturat unii de altii dar nu e chiar asa. Recunosc, deabea astept sa schimb peisajul. Inca de anu' trecut eram peste masura de entuziasmata de liceu&co(adica zau acuma, cine-i bo$$-a care va fi boboaca la anu?;;)). Insa odata cu asta dispar si cei cu care stau zilnic, cu care ma simt super-comod si carora nu trebuie sa le demonstrez nimic pentru ca ma cunosc deja, si inca cum! Si sunt atatia ani si amintiri prin care am trecut impreuna, incat imi pare rau ca le dau drumu'. Si tare frica mi-e ca la anu nu o sa ma mai vad nici cu cei mai buni.. n-as lasa sa se intample una ca asta, insa stiti cum se spune...toti ne schimbam la liceu. Bine, eu am si "optimismul" suprem deci...

Marog, ideea e ca mereu mi-a fost greu sa dau drumul anumitor lucruri sau mai bine zis persoane. Si desi stiu ca nu o sa parasesc persoanele despre care am vorbit aici, si probabil peste cateva luni o sa fiu iar indragostita si totul se va da peste cap. Dar hei, cui ii place o viata simpla? Ar fi mult prea plictisitor. Acum, n-am decat sa astept. "Lucrurile bune se intampla atunci cand te astepti mai putin daca esti pregatit sa le primesti in viata ta."


So I let go watching you, turn your back like you always do. Face away and pretend that I'm not but I'll be here 'cause you're all that I've got


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde