duminică, 3 martie 2013

BUM BUM esti nebun?!

Cica sa mai scriu ce am facut. Iar.

Deci oficial acum, pe 2 martie, sambata, am facut o luna cu "beib" =)))). De ce am zis asta? Pt ca stiu ca desi nu e mult, n-am mai avut de ceva vrme, si nici nu planuiam sa am, o relatie care sa vreau sa tina cu lunile, care sa nu fie in bataie de joc etc. Nu am o relatie perfecta acum, dar cine are nevoie de asta?
V-day ciudat.
1 luna ciudata.
Chestii ciudate.
Mesaje ciudate.
Intalniri ciudate.
Am avut totusi, multe zile pe care nu le regret deloc. De fapt, nu regret si n-am regretat nimic niciodata. Zile ca vinerea trecuta, joia trecuta..zile ca miercurea si vinerea asta.

..dar am destule chestii naspa si care nu ma fac mandra de mine zilele astea. As putea pur si simplu sa fac o lista, ca sa ma uit la sf semestrului sa vad daca am fost in stare sa schimb ceva (sau macar sa trec clasa a9a.) :

- AM ABSENTE CU GRAMADA (si da, e vina mea, motiv pt care am trecut repede peste discutia pe tema asta cu ai mei pt ca pana la urma au dreptate.)
- de note nu stiu ce sa spun
- am oarecum relatia pe care mi-am dorit-o si totusi "ceva" nu-mi merge
- eu si mama nu ne vorbim de o sapt si in curand nu o sa mai vorbesc nici cu tata probabil (desi am nevoie de el sa-mi ia snickers.)
- despre "prietenii" mei cei mai buni nu stiu ce sa cred

Pai acu ca am scris note si absente, restul mi se par simple. Oarecum totuuuul a devenit brusc frumos pt ca BITCHEEES E PRIMAVARA. Mereu am iubit martie pt ca toata familia mea are atunci zilele de nastere (fratele meu a facut 7 ani pe 1 hihi) si mereu totul e frumos..
A fost primul an cand 2 luni de iarna au trecut ca si cum ar fi fost o saptamana si tot nu pot sa cred. Nu, nu-mi amintesc fiecare detaliu.

Geaca de piele. Conversi. Shoesi. Ochelari patratosi si smecheri. Zambet. Cur. Accesorii. Fericire. Stare de bine. Soare. Iubire. IN SFARSIT E PRIMAVARA, E CALD (poate ninge maine brusc sa rada de mine).

*"Mi-e dor de tine."
"Dute-n cacat."*

Published with Blogger-droid v2.0.10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde