duminică, 3 martie 2013

Inima ca in liceu.

Am aşteptat să-mi scrii „Sunt bine!” N-am nicio veste de la tine. Te port în suflet ca un tatuaj, aş vrea să-l şterg, dar încă n-am curaj..
Niciun semn, niciun sms, stau în stres, că dragostea-i pe bune nu din interes. Mai ales când cu inima am ales si mai presus de toate te iubesc.
În casa mea ca un ecou, răsună numai glasul tău. Ai fost şi vei rămâne marea mea iubire. Nici n-am apucat să-ţi spun cuvintele de rămas bun.
Mi-e atât de dor de noi că arde, si arde-n fiecare noapte. Când port cămaşa din nou te simt, mâinile tale parcă mă cuprind. Vreau să-mi bată inima ca în liceu. Vreau fluturi în stomac, să uit de capul meu. Vreau înc-o noapte doar noi...Şi apoi te vreau înapoi.

Dacă aş fi fost puţin mai atent, mai în asentiment,
N-am fi ajuns aici, nu-mi place cum sună „the end”
Ştii tu, eşti soarele meu şi-mi pasă
Dar chiar nu pot să vin când vrei acasă
Şi dacă n-ar fi dependenţă de privirea ta
Şi faptul c-ai putea să fii oricând a altuia
Ţi-aş lăsa un mesaj că am plecat, ascultă
Nu mă întreba, destinaţia-i necunoscută.

(cacat de melodie ascultata la radio, cu versuri perfecte)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde