sâmbătă, 16 martie 2013

Ploaie. Ploua, peste sufletul ei, peste viata ei. Era ca si cum cerul ar plange...poate nu pentru ea, poate pentru altii. Poate mai sunt altii ca ea, pierduti in furtuna sentimentelor, inchisi in trecut si fascinati de viitor. Altii, pentru care clipa aia care "se dilata" nu exista, pentru ca prezentul nu asteapta. O secunda si totul s-a dus. Si s-au dus ani si se duc clipe. Si tot atatea se vor mai duce. Poate mai sunt altii, speriati. Care ar vrea uneori sa-si ia niste ghete cu tinte, un maieu rupt, sa-si coloreze parul in verde aprins si sa plece. Sa fie liberi.
O tigara...
Nu e suficient.
Inca una...
"Cand am vazut ca e prea mult, m-am oprit, si m-am apucat de bautura." ii spunea un prieten.
"Apoi, cand am vazut ca si acolo a fost prea mult, m-am apucat de aman2." continua el.
Cum l-a pierdut si pe el, ca pe altii. Cum o sa mai piarda.
Dar nu asta conta. Cateva picaturi i-au intrat fix in decolteu. Si-a amintit ca trebuie sa isi ia un sutien nou...leopard, poate. Poate...
Sau poate doar o sa bea iar.
Sau poate nu.
Inca o tigara... si a intrat in casa. Mereu a fost ciudat si fascinant felul in care ea "cadea".
"As vrea sa fiu ca tine."
Nu, nu cred ca ai vrea draga amica. Nimeni nu ar vrea. Nu poti sa dai un zambet sincer si inocent pe unul ce ascunde lacrimi si secrete. Multe secrete.
"Nu-mi plac secretele" i-a spus.
"Nici mie" i-a raspuns.
Si totusi, hai sa facem asta. Eu tin secret adevarul, si iti spun ca m-am indragostit. Tu ma ti ascunsa, in secret, si te prefaci ca nu exist. Cine o sa piarda? Eu. Sau eu? Sau poate doar eu. Sau eu. Sau celalalt eu.
- Pff..
- Ma iubesti?
- Nu-mi plac cuvintele astea.
- Parca nu ti-au schimbat viata..
*La tine nu.* s-a gandit.
- Nu mai fuma, nu-mi place cand fumezi.
- Nici mie.
- ....
- ....
- Intinde-te in pat.
- Poftim?
- Hai sa uitam de tot.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde