luni, 18 martie 2013

I was wrong I did not tell you when I needed you. Set me free, why me?

Vino la mine. Strange-ma in brate. Iubeste-ma. Spune-mi ca ma iubesti. Spune-mi ca vrei sa fiu a ta. Sau defapt nu, doar priveste-ma. Da, exact cum ai citit. Doar priveste-ma, pt ca pana si dupa atata timp vreau doar sa-ti vad ochii si felul in care ma privesc. Cum mereu m-am simtit atat de frumoasa si speciala in privirea ta...m-am simtit cea mai frumoasa. Asta chiar nu ti-am spus niciodata. Ma simteam de parca puteam sa am lumea la picioare. Toate pentru ca stiam cat de importanta sunt pt tine. Sau eram. Si dintre acei multi ochi care ma priveau si ma vroiau, eu nu te-am vrut decat pe tine.

Dar, "dragul" meu, asta nu mai e valabil.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde