marți, 12 martie 2013

Ok, am o revelatie
Nu-s capabil de-o relatie.
Mai nou, pare obligatie
Ce era cândva senzatie.
Plus că, nu mai sunt eu
Așa apăsat mereu
Lasă-mă să-ti spun ceva,
Nici tu nu mă vrei așa
Recunoaște, îmi stă mai bine
Când zâmbesc că sunt cu tine
Spui că "mă iubești",
"Și eu, și eu, și eu…"

Nu-mi vorbești o săptămână
Dacă nu te tin de mână,
Nu-mi vorbești o lună-ntreagă
Încep să cred c-o să meargă..
Până te superi iar
N-am făcut nimic da-i clar
C-am făcut ceva, normal
Numai unu-i vinovat
Mda, și ghici tu care
Mereu același, în continuare
Nu mai am stare.

E tare rău peisaju’
Sau am greșit iar dozaju’
Că viata mea n-are carnet
Da’ rupe kilometraju
Te rog, deschide-mi garaju’
Și spune-mi care-i etaju’
Eu sunt în trecere p-aici
Zi, pot să urc să-ti stric machiaju’?
Da’ seara trece repede
Vezi cum răsare soarele
Ea știe c-o să plec
Să mă văd cu toate nasoalele
Mă-ntreabă dacă stau
Îi zic că nu știu să răspund
Și când mă bag rapid în duș
Îmi fac bagajele în gând.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde