duminică, 3 noiembrie 2013

2 noiembrie

Te iubesc si azi, cum te iubeam atunci cand am plans pentru tine, cum te iubeam cand am lasat orgoliul pt tine, cum te iubeam cand aveam sarutul nostru, cum te iubeam cand am stat si am plans atunci aman2 in pat, cum te iubeam cand m-ai inselat, cum te iubeam de ziua mea, cum te iubeam de ziua ta, cum te iubeam cand eram plecata din tara, cum te iubeam cand ma trezeam dimineata, cum te iubeam atunci cand imi mergea prost si gandeam "da-le dracu, il am pe el", cum am vrut sa te iubesc de prima oara cand te-am vazut si m-am gandit ca vreau sa fi al meu, cum te iubeam atunci cand beam, cum te iubeam atunci cand eram stresata, cum te iubeam cand ne plimbam ca tristii prin Cismigiu, cum te iubeam cand eram in Oktober si Revenge cu oricine care nu erai tu, cum te iubeam atunci cand m-ai cerut in casatorie, cum te iubeam cand vorbeam toata seara la telefon, cum te iubeam cand ma ingrijoram pt tine sau cand ma ingrijoram ca faci ceva cu altcineva, cum te iubeam atunci cand te-am ales pe tine- si defapt, nici nu a fost o alegere pt ca stiam ca te vreau DOAR PE TINE, cum te iubeam cand vorbeam sa mergem la mare, cum te iubeam cand am facut filmarea, cum te iubeam cand am spus ca ploaia e lucrul nostru, cum te iubeam atunci cand alergai dupa mine, cum te iubeam atunci cand l-am dat dracu de orgoliu, cum te iubeam cand stateam in parc pe iarba, cum te iubeam cand tu erai lumea mea, cum te iubeam cand am ajuns sa te aleg pe tine in locul prietenilor, cum te iubeam cand ne-am despartit, cum te iubeam cand vorbeam de viitor sau cand eram rea- tocmai pt ca imi pasa, cum te iubeam cand plangeam si cum plang acum, cum te iubeam atunci cand am inchis ochii, m-am gandit la tine si am inceput sa zambesc, cum te iubeam atunci cand faceam misto-uri, cum te iubeam cand eram aman2 in pat.

Hei, am avut amintiri frumoase, nu? Chiar daca s-au terminat, sunt frumoase. Nu prea stiu ce vrea sa fie porcaria asta dintre noi de acum, nici nu ma mai chinui sa-mi dau seama. Nu vreau sa-mi dispara sentimentele, dar sunt prea multe acum si in acelasi timp prea putine lucruri care ne tin impreuna. Nu vreau sa ma gandesc ca amintirile alea frumoase sunt acum inlocuite de astea, care n-au nimic frumos in ele. Ma fac sa ma simt "goala" pe dinauntru, parasita si confuza. 


Uneori vroiam sa nu mai iubesc pe nimeni dupa tine, sa fie asta iubirea maxima, sa fi iubirea de care n-am putut sa scap.

http://www.youtube.com/watch?v=id-3FKPpTKw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde