miercuri, 13 noiembrie 2013

Vreau doar sa stiu cine esti, unde esti, daca macar mai esti in viata.
Vreau sa stiu de ce nu ne-ai tinut tu langa tine. Imi iubesc viata, familia si sunt recunoscatoare pentru tot. Insa m-am saturat sa caut raspunsuri acolo unde nu exista, sa stiu doar eu si sa ma uit la restu' cum ma iau drept fraiera. M-am saturat sa tot stau sa ma gandesc mereu, sa nu pot vorbi despre asta pt ca ar fi aiurea avand in vedere ca am tot ce imi doresc. As vrea doar sa stiu, ca sa nu ma mai gandesc zilnic la asta de parca m-as simti abandonata sau ca ceva ce tu nu ai vrut niciodata. Vreau doar sa stiu cine esti...

"If I had kids, unlike you, I'd never let them pe without me."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde