joi, 7 noiembrie 2013

Poate e starea asta de acum de vina, dar am inceput sa ma gandesc iar la chestii, amintiri.
Am fost o fraiera. Am fost o fraiera care nu a stiut sa aprecieze ce are langa ea, niciodata nu stiu. Mereu vreau mai mult, mereu dezamagesc, mereu explodez. Poate trebuia sa-ti fac mai multe complimente. Poate trebuia sa te sustin cand imi vorbeai despre viitorul tau ca si sportiv. Poate trebuia sa nu vreau sa te vad zilnic. Poate trebuia sa te las in pace, sa accept. Poate trebuia sa te bag de mai multe ori eu prima in seama. Poate trebuia sa fiu eu mai draguta. Poate trebuia sa fiu mai putin complicata. Nu stiu, poate trebuia sa fac totul invers.

E prea greu sa mai tin si nu stiu cum sa te mai recuperez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde