luni, 18 noiembrie 2013

" Te iubesc, te iubesc mai mult decat vreodata, te vreau inapoi, inima mea te vrea inapoi, tot corpul meu te vrea inapoi, dar imi e frica.. cele mai frumoasa amintiri le-am avut cu tine si mereu vor fii cele mai frumoase, te iubesc nespus de mult, esti frumoasa, inteligenta si carsimatica.. vreau sa iti mai vad zambetul ala de care m-am indragostit din prima, mai vreau o betie cu tine, o seara doar noi, mai vreau o plimbare cu tine in cismigiu, mai vreau toate amintirile cu tine inca o data... defapt daca ma gandesc mai bine, nu le-as vrea doar o data, le-as vrea toata viata... te iubesc si mereu o voi face, stiu ca nu ma comport cum trebuie acum, insa asta sunt eu.. prost, idiot, handicapat si tot ce vrei tu.. si cine iti spune ca te iubeste mai multe, te minte si tu nu suporti minciuna iti amintesti? NIMENI, NICIODATA NU O SA TE IUBEASCA MAI MULT DECAT O FAC EU ! NIMENI, NICIODATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Cu toate astea, tu poti vorbi de mine de parca as fi o carpa, iar eu chiar si cand spun ca esti doar nesimtit, ma simt prost.
Am vazut mai mult bine decat ar fi trebuit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde