sâmbătă, 9 noiembrie 2013

"A trecut atata timp dar si acum mai sunt momente in care imi vine sa te sun. Asa nebun cum erai ma completai perfect. Asa nebun cum erai, erai al meu. Tu sigur esti ok...
M-am mintit prea mult ca o sa trec peste."


Imi vine sa urlu de durere, m-am saturat sa am pumnii umflati de la atatea lovituri, sa vreau o imbratisare de la tine si sa stiu ca nu o voi primi. M-am saturat sa-mi imaginez cum se simteau mainile tale pe corpul meu, stiind ca nu le voi mai simti. Nu am vrut sa ajung aici. Cine dracu mai crede in iubire cand inima e franta de atatea ori? M-am saturat sa fiu mereu distrusa. M-am saturat sa plang inainte sa plec la liceu si sa intarzii pentru ca stau sa-mi refac machiajul. M-am saturat sa le zambesc tuturor, sa ma vada fericita cand nu sunt deloc asa. M-am saturat sa ma prefac. M-am saturat sa merg singura pe strada si sa-mi tin privirea in pamant, sa nu mai vreau sa simt nimic, sa vreau sa fiu de piatra. M-am saturat de conversatii seci. M-am saturat sa am ochii rosii in fiecare dimineata si in fiecare seara, iar toata lumea sa spuna "e de la oboseala" cand nu e deloc asa. M-am saturat sa ma uit in oglinda si sa nu ma recunosc. M-am saturat de mine. M-am saturat sa fiu fara tine.
Nu mai stiu daca sa raman asa, sa fiu draguta sau sa incep sa arunc cu cuvinte si chestii in toate directiile. Nu stiu daca sa-mi opresc de tot sentimentele ( de parca ar fi posibil ) sau sa fiu optimista.


2 zile. Astea 2 zile sunt ultimele. Dupa zilele astea 2, ori trec peste, ori nu mai renunt absolut niciodata. Sunt curioasa cum o sa ma simt dupa astea 2 zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde