duminică, 22 aprilie 2012

:)

Pfoai presimt ca iar incep sa dramatizez p'aicea. N-am mai scris de muuult timp pe blog despre lucrurile care ma fac fericita in prezent, despre cat de bine ma simt. N-am mentionat niciodata in mod direct numele baiatului care ma face sa-mi placa viata si nici a celui de care sunt indragostita si am acordat mult prea putina importanta faptului ca IUBESC. N-am spus niciodata cat de mult imi iubesc prietenii si cat de bine ma simt alaturi de ei, chiar daca nu-i suport (glumesc Gabi,Adi,Dani etc!). N-am mai pomenit nimic de momentele cand topai fericita, cand plec intr-o calatorie minunata sau cum o persoana imi lumineaza ziua.

Am inceput de o vreme sa scriu de la 00:00 in sus pe blog si efectiv ca sa ma descarc. Sa pot scapa de lucrurile care ma deprima si sa adorm pur si simplu. Nu, viata mea nu e deloc urata. Sau mai bine zis nu MAI e urata de mult timp. Doar ca prefer sa las blogul asa, plin de sentimentele mele si de ce dracu mai scriu eu pe aici. Asta ca o lamurire pentru "vastitivoicaresunteti".


YOU. With your games and words and all your weppens that you used against me, YOU. Have knocked me off my feet and then made me feelin' like I'm nothin'. Well YOU can put me down with just one single blow but YOU don't know and I do know...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde