joi, 12 aprilie 2012

Unpretty

As vrea sa te pot obliga sa stai in pantofii mei, sa te simti si tu urata. Mi s-a spus ca sunt frumoasa, dar ce inseamna asta pentru tine? Uite-te in oglinda, cine e? Tipa cu parul lung, azi sunt iar vechea eu. Pe dinafara sunt cool, pe dinauntru ma simt oribil. De fiecare data cand ma gandesc ca am trecut peste, este din cauza ta. Am incercat in multe moduri dar la sfarsitul zilei, ma invinuiesc pe mine pentru toate piedicile puse. Poti sa-ti cumperi par daca nu-ti creste, poti sa-ti "repari" nasul daca el spune asta, poti sa-ti cumper toate produsele MAC. Dar daca nu te pot uita inauntrul tau, sa-ti dai seama cine sunt eu si sa fi in postura in care sa te simti al naibii de urata. Reflectia pe care o vezi este al naibii de urata. N-am fost niciodata nesigura pana te-am intalnit pe tine, obisnuiam sa ma comport atat de dragut cu mine insumi. De ce caut toate lucrurile astea care sa te faca fericit? Probabil mai intai o sa scap de tine, si apoi o sa ma concentrez asupra mea. In timp ce ma uit inapoi, la ce obisnuiam si cat am abuzat. Si imi dau seama ca am nevoie sa trec peste. Pentru toti cei care m-au acuzat ca niciodata nu sunt sincera, o sa pierd daca va joc jocul fara sa stiu regulile. Asa ca, cum scot la iveala adevarata "eu", pe care nimeni nu o vede?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde