joi, 12 aprilie 2012

De ce?

Pentru ca ai ochii aia. Pentru ca atunci cand zambesti, o faci intr-un mod mult prea pervers. Pentru ca te chinui sa ai incredere in mine. Pentru ca faci glume, prea exagerate uneori. Pentru ca ma iei de mana in timp ce te uiti la mine sa vezi cum reactionez. Pentru ca imi pui cele mai ciudate intrebari. Pentru ca incepi sa canti cand vorbim la telefon. Pentru ca esti relaxat mereu, ca si cum toti sunt la fel pentru tine, desi nu e asa. Pentru ca faci pe smecheru. Pentru ca iti ciufulesti parul si ma intrebi ce parere am despre tine. Pentru ca te uiti la mine fix si nicio alta fata nu-ti atrage atentia in acelasi mod. Pentru ca imi dai melodii, si imi spui versurile care iti plac cel mai mult. Pentru ca zambesc doar din cauza ca esti langa mine, nu ma pot abtine. Pentru ca daca vezi ca ma enervez bati in retragere si spui "ok nu vreau sa ne mai certam pe tema asta". Pentru ca imi spui ce simti incontinuu, in speranta ca o sa-ti spun si eu sentimentele mele sincere candva. Pentru ca te oftici cand nu reusesti sa-ti dai seama ce gandesc. Pentru ca te comporti foarte imatur, desi nu esti deloc asa. Pentru ca ai fixurile tale. Pentru ca esti altfel si imi deschizi ochii spre multe lucruri. Pentru ca ma tragi incet spre tine cand vrei sa ma saruti, ca si cum ti-ar fi frica. Pentru ca mereu cand ne sarutam ma tii pur si simplu cuminte, de mana. Pentru ca astepti sa-ti dau o palma cand imi pui mana pe picior si pentru ca imi spui ca mereu sunt ironica. Si peste toate astea, pentru ca esti sigur ca te poti descurca cu mine si iti asumi riscul, chiar daca nu esti sigur de ceea ce cred eu. Pentru ca traiesti momentele noastre impreuna stiind ca totul poate iesi rau, si profiti cat mai mult. Pentru ca ma faci sa ma simt frumoasa, unica, speciala, diferita.


De aceea cred ca te iubesc.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde