joi, 5 aprilie 2012

Maybe, you're gonna be the one that saves me:)


 Si am atatea amintiri cu tine..desi mereu mi s-au parut atat de putine si nu le-am acordat importanta. Amintiri pe care nu le-am povestit nimanui, atatea cuvinte frumoase spuse, atata suparare.
Probabil tu nici nu mai sti momentele in care mi-ai zis: "nu pot spune nimanui asta pentru ca nu m-ar intelege.". Toate lucrurile frumoase au fost ingropate de atatea lacrimi si tipete, de momentul in care imi bagam fata in perna si simteam ca ma sufoc, de momentele cand strangeam din dinti iar tu aveai privirea aia exasperata. Si eu sunt aia care cica uita, nu? NU,  n-am uitat nimic. Dar tu, tu cate iti mai amintesti? Mai stii ca mi-ai spus ca iti place sa iti amintesti cum era inainte? Mai stii ca mi-ai spus ca alea sunt cele mai frumoase amintiri? Fiecare cuvant scris aici, tu mi l-ai spus. Fiecare cuvant l-am scris lafel. Nici nu stiu cum ai reactiona daca ai sti cum simt eu defapt. Oare te-ai speria? Asta e intrebarea. Pentru ca, daca ar fi sa stiu ca spunandu-ti ce simt, te indepartez, atunci mai bine te iubesc in tacere. Ni sa spus azi ca iubirea te schimba. Se pare ca nu m-am schimbat in bine si nici tu.
Dar stii care sunt momentele cele mai urate? Cele in care ma iei de mana si ma faci sa recunosc ce simt cu adevarat, iar atunci cand o fac, tu nu ma crezi!



And after aaall, you're my wonderwaaaal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde