duminică, 22 aprilie 2012

Oh, can't you see, you belong with me

A trebuit sa fac eu asta. Sa fiu eu aia care sa vada binele din tine, aia care sa te vada asa cum esti, aia care sa fie acolo pentru tine. Si tu? Bineinteles, a trebuit sa fi cel care uita, care ma face sa ma simt confuza si cel care obtine totul dar nu ofera nimic. Si daca ai fi vrut sa fiu acolo, cu tine, ai fi facut ceva. Ai fi incercat macar. Pentru ca mi-ai facut, aparent, tot atatea cate ti-am facut si eu tie si totusi, pe mine de ce ma doare atat de mult ori de cate ori ma gandesc numai? Si dupa atata timp in care uit, sa ma leg de acea ultima "chestie" si sa vad binele din tine? Sa acord a20-a sansa si sa-mi para rau dupa? Sa ma las distrasa de la ceea ce este important pentru mine, doar ca sa ajung la tine? Tu nu faci asta. Stiu ca nu o faci, orice mi-ai spune si in toate iluziile in care traiesc, lucrul asta este adevarul pur. Faptele vorbesc si daca iti pasa, demonstreaza-mi. Spune-mi odata ce vrei de la mine si apoi lasa-ma in pace pentru ca m-am saturat sa urasc totul din cauza ta, sa-mi strici orice zi frumoasa, sa te pun mereu pe primul loc chiar daca eu voi ramane mereu pe 2 la tine. Vreau sa-mi traiesc viata fara tine. Nu vreau sa uit ci doar sa nu mai doara... cer atat de mult? De ce tu, dintre toti cei din jurul meu, TU?!

Si de ce nu pot iubi? De ce nu pot sa scot cuvantul ala pe gura? Pentru ca nu-l mai simt pentru altcineva. Pentru ca ma distruge numai sa aud ceva legat de tine. Pentru ca te sprijin chiar daca sufar in fiecare zi. Ti-am zis ca o sa ma descurc, pentru ca asta este ceea ce fac. Dar as fi vrut sa nu uiti ca tu trebuia sa-mi faci "treaba" mai usoara. Ai uitat asa cum faci mereu. Deci scot un simplu "pf" si trec mai departe. Pentru ca oricat de ciudat ar suna, un simplu "pf" si sa dispari meriti.


-Faza asta din Glee m-a lasat praf:


Rachel: "I just don't get it. She's hurting you and she's not there for you. She cheated on you, she left you down, she uses you. So why are you still with her?".

Finn: "I don't know.."

Rachel: "I do. Because you forgive everything to your first love."


Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde