luni, 11 aprilie 2011

Curatenia de primavaraa!!

Stateam si ma gandeam ca nam mai facut de mult un post atat de...nu stiu. obisnuit, inocent, vesel; pt blog. Multe sau schimbat. inclusiv personalitatea mea. in bine, dupa creieru' meu:)) desi sunt mult mai melancolica atunci cand scriu.:D Eh toti avem nebuniile noastre:))

So in weekend a fost efectiv varzaaaaaaa in toataaa cameraa!!! In timp ce unii pe soarele ala:x ar fi iesit sasi faca de cap [inclusiv eu], eu mam gasit sa am o dispozitie generala proasta [mereu in weekend am dispozitie proasta cu stari de greata. WTF?!], care totusi mi sa imbunatatit odata ce am inceput curatenia si am creat debandada care mereu imi da o stare de bine:x [dada stiu ciudaattt O.o].

Asa deci pt mn curatenia a inceput la mijlocu primaverii:))))) mam descootorosit de mai mult de juma' de haine si leam pastrat numai pe cele care ma reprezinta total [ehem urmand sa mai completez:">] dar si pe cele care imi creeaza niste amintiri speciale; cum ar fi costumul de la dansuri, tricoul acela albastru ca cerul:x [sau marea mrg:))] de la sfarsit de'a 4A, rochia rosie pe care si azi as mai purta'o [daca miar veni], de la nunta lu' mama:D... leam tot aranjat pe categorii si am realizat ca no sa mai accept in viata mea haine care numi plac [chiar daca deabea am acceptat, a fost o exceptie va rooogg:))]. AAAAAA am mai realizat si ca hainele de vara imi vin super-bine:X [ok da snt ff modesta dar lasatima si pe mine sa ma bucur odata de felul in care arat:d] ceea ce ma facut sa evit TOTAL  sa ma gandesc la vara [oricum in ciuda a ceea ce scriu am o stare generala proasta, habar nam dc- specific: nam niciun motiv:)) mrg.]

ca o paranteza: am pus cam multe paranteze:))

si imediat ce voi avea timp ma voi descotorosi si de vechile postere. pe scurt, vreau pur si simplu chestii noi. ieri miam sters oricum toate melodiile din telefon tocmai pt aceasta deschidere a mea catre "noi inceputuri" pe care numai primavara ma poate face sa o simt:x

asa...si new thing. vreau sa ma tund!! sper doar sa nu fac ca data trecuta gen "daaa ma tunddd" si mam tuns pe naiba:))



whatever so.

WANT SOME NEW!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde