luni, 18 aprilie 2011

Make it last forever.

"Make it last foreveerr...and never give it back.."

nu stiu de ce mereu ma mai trezesc si imi canta in cap versul asta din HSM2- everyday. Adica nu e nici gen o melodie care iti vine incontinuu in cap si dupa o uiti, nu e nici genu' de care iti amintesti odata la nu stiu cat timp cu drag. sunt pur si simplu 9 cuvinte care imi vin din cand in cand in cap inca de cand am auzit prima oara melodia. e ff ciudat. cand ma gandesc mi se pare aiurea. nam stat niciodata sa ma gandesc cu adevarat ce tot spun sau ce inseamna [si de vreo 2 ani crd car fi trebuit]. adica in momentul cand nai nimic in cap asta e primu' lucru caremi vine. si ma gandesc...daca defapt versurile reflecta o chestie inconstienta pe care o simt? adica versurile sunt mereu ceva aparte, nu? indiferent daca e o mel rock, pop, dance sau de'a lu inna [bleahhhh] ele ne reflecta starea. de ex atunci cand canti "here without you" sau "who says" niciodata nu vei avea o stare ca pe "sun is up" [again bleahhh- cred ca vati dat seama ca o urasc pe inna pana la ultimu' strop!].

am mai zis: urasc cuvantu "forever"! nu stiu de ce. pur si simplu mi se pare INEXISTENT. nu e posibil. toti spun "forever" dar este doar o chestie de mom pana la urmatoarea data when you'll get hurt. iam vazut pe altii suferind si nu vreau sa trec prin asta din cauza unui stupid de cuvant care te poate marca.

revenind la melodie, pur si simplu ma relaxeaza. abea cand mai realizez uneori ca o cant spun si restul versurilor pt ca uneori vin pur si simplu din impuls si pana acum nici nu am constientizat de unde e si cine o canta. imi vine in minte vocea Vanessei si cea a lui Zac desi nu mam gandit pana acum ca ei sunt cei care o canta sau mrg...e ff ciudat:-? [and that's why I like it:D]

So pur si simplu ma gandesc uneori la vise, la lucruri care imi vin din senin. Ma gandesc ca totul se intampla cu un motiv. Uneori am vise despre lucruri la care nici nu ma gandeam sau nici nu mi le imaginam:...si poate totusi snt frustrari, chestii interioare care se reflecta inconstient prin anumite chestii. Imi vin atatea in minte legate de acest subiect...

Oricum, ideea e ca nu mam prins care e faza cu versul asta. Dar e ca o parte din inima mea. [cel putin asta simt:)].

Un comentariu:

  1. ahha acuma mi-am dat si eu seama de ce melodie era vorba.. e aia de la sf cand canta toti si danseaza?..mrg. nu am realizat niciodata ce canta. imi intra pe o ureche si imi iesea pe cealalta..
    hah nu m-as fi gandit...

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde