joi, 28 aprilie 2011

When you see my face hope it gives you hell, hope it gives you hell!>:)

 So am avut o perioada ciudata si pt a ma...distrage, mam tot uitat la filme:D Pana cand, in final, am zis sa incep si eu genialul Glee din curiozitate si il iubeescc:x  E pur si simplu despre viata intr'un liceu a unor adolescenti, fiecare in parte fiind ciudat in felul lui dar impreuna formand clubul GLEE:x Faptul ca nu e atat de complicat si nu e atata drama ca in GG, PLL sau TVD [chiar daca le iubesc pe toate:x] mi'a placut enorm. Adica te distrezi pur si simplu uitandu'te la serial. Iti da o stare de bine, de optimism si totul pare funny si simplu. Asa ca vi'l recomand(:
Si, avand in vedere ca se bazeaza pe muzica, dupa cum am mai spus, pot spune ca sunt la episodul 14 sez 1 si pana acum mi se pare ca are cele mai superbe melodii pe care le'ar fi putut alege.:x Unele melodii vechi, altele mai noi si totusi superbe.:x si nu ma'm putut abtine sa nu incep sa fredonez si eu pt ca majoritatea melodiilor le stiam [ au cantat si Keep holding on a lui Avril:xiii].

In ultimu' ep. de ieri era melodia Gives you hell originalul fiind cantat de All American Rejects si mi'a placut pt ca e ff antrenanta si spune niste lucruri tare si clar.

 So, mie mi'a placut si varianta lor, cea originala


 But preferata mea tot varianta Glee ramane pt ca suna ff bine cantata de ei si mai ales felul cum "se revolta".

Just love it<3



& If you find a man that's worth a damn and treats you well; then he's a fool and you're just as well so I hope it gives you hell!
Now you'll never see what you've done to me. Take back your memories, they're no good to me! And here's all your lies, you can look me in my eyes with that sad sad look that you wear so well!...

And truth be told I miss you... but truth be told, I'm LYING!
!So you're a fool, I'm just as well hope it gives you hell:P

Un comentariu:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde