marți, 12 aprilie 2011

Open: Destiny is a funny thing.

So. pe la inceputu' sc am simtit nevoia sa scriu pe un alt blog al meu povestea "Destiny is a funny thing." insa am renuntat, pt ca a avut dreptate cel care a spus [se stie el] "mai mult rau iti faci singura", lucru care chiar mia ramas in cap.
But, exista zile in care chiar am chef sa scriu si scriu chestii scurte pe care le simt sau ce simt...mrg you got it:)). Asa ca am inceput sa (re)scriu de data asta simple povestioare or smthing.

Nu stiu daca va vor placea sa nu, but akm Destiny is a funny thing [tot asa ramane numele per total] e deschis akm petru toti [si la reducere:->].

http://funnything1.blogspot.com/

hope you'll like it :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde