vineri, 15 aprilie 2011

Who the hell says?!



 ps: am modificat si am pus si clipu pt ca deabea lam vazut si mia placut la nebunie! pur si simplu ma fascineaza faptul ca selena este atat de simpla si...naturala. a! si app. mda am pus clipu pt ca semnifica vara...

Doamne cat iubesc melodia asta.. stiu ca tot alexxa mia dato insa nam apucat sa o ascult total atunci si nici nu prea am fost atenta desi stiu ca miau placut versurile mult:xD. and akm...dupa 3 saptamani mam uitat la niste cover-uri ale Christinei Grimmie pe care le iubeeessc:x e ca un model pt mine tipa aia:x si sa lansat exact cu ajutorul youtube-ului dar pe bune are o voce de te lasa lat fratee:)) akma fara gluma. pe bune cand urca notele ramai asa intrun soc complet.

so uitati aici melodia cantata si de ea: http://www.youtube.com/user/zeldaxlove64#p/a/u/2/Xs1NBNj4EI0
impreuna cu alte melodii pe care lea cantat superb:X:X [plus E.T by Katy Perry]

and back to the song. nu am mai scris lyrics-ul pt ca..mi se pare lipsit de importanta. adica imi place atat de mult melodia Doamnee!! adica e asa mai funny ca si sunet exact mai relaxata si simpla, fix cum vreau eu akm. dar intr-un asemenea sunet..niste versuri pe care iti dau lacrimile.

si app de "perfect" toti cei pe care ii stiu asa ca mine, complexati, va rog ascultati sigur o sa va placa mai ales lyrics-ul.:)

in rest, Sel' e ca un model pt mine [e scrisa si la profil impreuna cu Miley and co.]. nu stiu, unora poate nu le place si ncii melodiile ei nu sunt mereu cn stie ce. dar imi place cum arata, felul ei natural de a fi si gusturile la imbracaminte ahh:X so yep e printre preferatele mele si una dintre cele care "ma inspira".:D

!? and who says you're the only one that's hurting.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde