joi, 7 aprilie 2011

"Iti dai seama. ..Asta schimba totul..."















E ciudat cum, uneori o singura persoana iti poate schimba toata viata. Sa provoace o intorsatura neasteptata de situatie si culmea, exact atunci cand aveai cea mai mare nevoie.
E ciudat cum, intro simpla zi te trezesti si spui "astazi am sa zambesc si am sa uit de tot. macar pentru o zi." si cum iti iese atat de bine incat ajungi sa ai curaj si sa cunosti persoane noi. Cum am zis, care iti schimba viata.
Sau cand intro seara, exact inainte de ziua care tia schimbat viata, spui "gata! deacum nu o sa imi mai pese de niociun baiat. va fi totul simplu. oricum la mine merge intro singura directie. pentru ca merit sa fiu fericita" si iti doresti sa te incurajezi singura. Apoi, realizezi ca desi nu pare, merge. When you pray and say "vreau sal uit. te rog! am zis ca nu vreau dar nu mai pot." si Dumnezeu iti ofera solutia. Numai ca, uneori exact asta te poate pune pe ganduri.

Oricum, am ajuns sa imi dau seama cat de nu stiu...imprevizibila e viata. Ajungi sa cunosti din intamplare pe cineva, apoi afli o gramada de lucruri despre acea persoana si iti dai seama cat de norocoasa esti ca ai cunoscuto. Si inca cred, cu aceeasi tarie, ca nimeni nu e ceea ce pare. Si am multe dovezi.

E ciudat felul in care te simti atunci cand esti fericita din inima  pentru cineva, cand te gandesti ca tu esti fericita in ac timp cu persoanele din jurul tau, iti place sa te bucuri pentru ele si sa faci tot posibilul ca ele sa aiba norocul pe care il ai tu. Mai ales cand esti fericita tu si parca simti ca zbori cand vezi ca 2 dintre cele mai importante pers din viata ta sunt atat de fericite. Nu stiu,nici nu pot descrie. Azi, a fost prima oara in viata cand, chiar mam bucurat enorm pt fericirea altora. Si mia palcut enorm... e ca si cum sti ca ele merita. And it makes your day.

Oricum, sunt zile si zile altele mai ciudate, imprevizibile, triste si tari ca altele. Iubesc primavara. Totul se schimba. Pana la urma, iarna mia schimbat personalitatea. Ma intristat, ma separat de restu, ma facut sa am perioade groaznice in care treceam prin schimbari. Dar ma facut sa ma descopar pana la urma. Si e adevarat! Toate lucrurile care mau facut sa sufar, ma fac sa gandesc matur. Poate mult prea repede pt varsta mea. Si totul te intareste. Capeti experienta- si exact asta e cuvantul.! Si felul in care scriu postari. Am ajuns sa stiu cine sunt. Si ma ajuta enorm.

Cum e cand, intro zi ploioasa de primavara tu esti afara si te simti mai bine ca oricand. Cum e cand, esti dispus sa risti. Cum e cand, esti fericit pt altii. Cum e cand, placi pe cineva. Pur si simplu placi. Fara complcatii, fara acel gust amar. Ci doar simti acei fiori. Cum e cand incepi sa topai in mijlocu' strazii si sa imbratisezi pe toata lumea din prostie:))

Am expreimnetat toate astea intro sapt atat de scurta, cum a fost si inca este, asta. Nu pot sa cred ca, in sfarsit pot avea incredere in mine, pot simti ca am dreptul la ceva. Si pot simti ca am pe cineva "nou, pe cineva pe carel nul cunosc. as vrea pur si simplu sa intre in viata mea si sa ii dea o intorsatura cu totul diferita." [asta am spus de V-day].

Chiar daca pare ca risc mult, in timp ce altii se ingrijoreaza, eu merg dupa ceea ce vreau. Si se pare ca imi iese. Imi e ff usor sa imi dau seama cand o persoana e gen periculoasa sau cand e proasta si restu'. Si niciodata nu ma ingrijorez. Pt ca cel putin in felul in care gandesc am mare incredere. Pt ca nicioadta nu mi sa intamplat nimic rau si nici nu se va intampla si mereu creieru' asta ma scos din probleme:)) Si multi se gandesc "da maria, dar nu stii nicodata cand ti se va intampla cva." si exact genu' asta de gandire bolnav de pesimista il ocolesc eu. Si merge de minune!:)




Si dupa atata timp cat am stat pe bara, nu mai vreau sa fiu ca ceilalti sau cum am fost tot anul si sa astept. Sunt dispusa sa risc si imi place cum suna. Suna curajos si chiar cred in asta:d

pana la urma...cu toti acesti fiori, cu aceste zile, cu plans si cu ras plus chestii noi...

VIATA E FRUMOASA.

[[toata postarea imi venea sa pun semne care exclama "extaz" pt ca sunt, dupa mult timp, super-fericita!<33]]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde