vineri, 22 aprilie 2011

Why?

din nou am sa pun doar melodia pt ca e atat de clar lyricsul incat orice as zice eu e inutil. mda se pare ca am revenit la genu' asta e mel combinate cu celelalte vesele dar de care sincer, nu am niciun chef in mom de fata. oricum, the idea e ca stiu exact ce melodie sa ascult in functie de starea mea. si acum am ales'o pe aceasta, care e prea superba. spune tot pe fata. mi'am scris versurile in jurnal deci aici nu mai are rost ci doar so ascultati voi [daca nu o stiti] in caz ca vreti.

So go on and dream about...whatever you need to dream about and go on and think about whatever you need to think about and come back to me when you know just HOW YOU FEEL.

Tell me,
             Why?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde