vineri, 15 aprilie 2011

Gen: mam tuuunss!!... and i hate it!

so se pare ca aceasta "creatura" numita popular prea simplu, "parul" nu vrea sami stea nici de'al naibii.

so! ok omule. am fost draguta cu tine. team facut cu placa sa arati bine, ai aratat, apoi teai ars. ai fost suuper-drept si te faceam cu ondulatoru da nu teai fi ondulat nici daca te picam cu ceara sau daca te tundeam. acum, vreau par drept si tu ai inceut ca bou sa te ondulezi. PAI CE FUCK YOUR MAMA TE HOTARASTI?!! am zis sati tund varfurile ca erai ars but nooo!! a trebuit sa vreau alta tunsoare. si cand aveam paru lung vedeam tunsori scurte misto akm sa dea drecu' daca mai vad vreuna scurta numai lungi vad!!

asa deci dupa mine am avut parte de un fail [inafara de breton care sta prea bine<3] cu tot paru pt ca lam tuns scurt, dar nu sta in scari si rebel datorita faptului ca a inceput sa se onduleze. si are fite acest "mister"!!

mrg. deci multi spun cami sta bine, dar avand in vedere ca snt incapatanata numi place de nicio culoare mai ales cand ma gandesc la a2a zi dupa ce imi spal parul cand "el" incepe sa se onduleze:((.

ma bucur doar ca nu lam scurtat mult si sper sa creasca cat mai repede.

a si am o dedicatie pt par, pana o sa ma multumeasca si pe mine ca de 4 ani mam saturat!!

ESCALADAMI'AI P**A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[am zis ca nu mai injur.:D].

18 comentarii:

  1. :)))) ce sa-ti escaladeze ma ca tu n-ai=)))) dar foarte tare aceasta conversatie intre tine si ''el''....sau mai mult....monolog...ba ce stiu eu=)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai la inceput am pus in paranteza (pacat ca nam:))) dar am renuntat ca strica excesul de furie:))))))...da sti eu si parul sntem bff la cataramace sti tu ne sfatuim:)) avem "perioade". app: ce drq monolog?:)) [am zis ca nu mai injur].

    RăspundețiȘtergere
  3. =))))))))) ohooo la catarama..deci e ceva...si ce mai face?? cu ce sfat a mai venit?:)) ce a zis iti sta bine cu fusta sau blugi?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. da culmea ironiei: chiar snt:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) ca si varsta, caa te-am luat la inaltime=)))))) tu si ironia ta=))

    RăspundețiȘtergere
  6. pai cand spui "cn e mai mare" automat te referi la varsta orice creier de gaina stie:))

    RăspundețiȘtergere
  7. =)) nici eu dar am dat-o din parul tau...bff tau, in creiere de rata=)))

    RăspundețiȘtergere
  8. pai practic...vorbeam despre parul tau cum e in postare..si practic mai departe am dat-o in altele si ti-am facut la comentarii de...=))

    RăspundețiȘtergere
  9. hai lasa asa...ca ajungem la 20 de comentarii=))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde