joi, 15 noiembrie 2012

- Buna dimineata, cum ai dormit?
- Mmm..chiar bine. Tu?
- Destul de ok. Ce faci azi?
- Liceu, ajung tarziu si dupa ma pun probabil in pat.
- Hai sa ne vedem.
- Nu.
- De ce?
- E prea tarziu. O sa te caut eu.
- Nu o sa ma cauti.
- Probabil nu.
Inchid telefonul.
Ma suna innapoi.
- Ai uitat ceva.
- N-am uitat, nu uit niciodata.
- Ba da, stim aman2 ce ai uitat.
- Ce?
- ....la 12 sa fi la Cismigiu.
Si inchide.

Si ti-am promis ca o sa te sun 2 zile pe saptamana, si atunci cand voi inceta, sa sti ca nu te mai iubesc. Dar oare de cat timp am incetat sa-ti mai apelez nr in timpu saptamanii...?

"- Si ii mai dai o sansa?
- Nu. I-am dat a 2a sansa, eu dau oricui a2a sansa. A3a nu mai exista."

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde