miercuri, 14 noiembrie 2012

Don't you know how to save a life

M-am saturat. M-am saturat sa fiu iar fata aia trista si neinteleasa. Nu mai suport. Nu am mai fost de mult asa. Stiu ca anul trecut am spus ca mai bine sa doara decat sa nu simt efectiv nimic dar doare prea rau. M-am saturat ca toate persoanele din jurul meu sa se prefaca interesate, cand defapt nu sunt. Nici macar cei mai buni prieteni. Asa, si? Ce ma intereseaza ca voi mi-ati spus ca o sa-mi faca rau, ca am stiut ca o sa ajung asa? N-am nevoie de asta, vreau doar pe cineva sa ma asculte si sa nu se mai prefaca interesat. Vreau pe cineva care intelege ca oricat de mult vreau sa fiu fericita pentru persoana respectiva, daca eu vreau sa plang in momentul ala am nevoie de ajutor. Vreau persoane care sa stiu ca nu or sa ma lase, sa nu mai simt ca in fiecare zi trebuie sa-i tin langa mine pt ca daca asa usor sunt de lasat, atunci plecati la fel cum ati venit. Vreau sa nu mai simt ca fiecare pas e prea greu de facut, ca fiecare lucru e rau, incerc sa nu fiu iar persoana aia de acum cativa ani care facea lumea din cuvinte si se prefacea mereu. Ma schimbasem mult, dar daca e nevoie, ma schimb iar. M-am saturat de gelozie, de drame, de fite, de prefacatorie, de toate curvele care se cred interesante si de toti idiotii care nu stiu sa lege 2 cuvinte. PUNCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde