duminică, 25 noiembrie 2012

"- You're naked in my head right now."

Si totusi imi place enorm cum cuvintele pe care le spui, felul in care vorbesti, te misti, traiesti, totul e atat de sexy si fiecare nerv din corpul meu te vrea. Sau cand asa random, imi spui lucruri care ma lasa cu gura cascata, si ma fac sa ma gandesc "nu pot sa cred ca, a fost al meu, oarecum..e atat de perfect". Cand ma suni si imi spui "sunt pe la Spiru". Incredere in tine? Am, dar nu in ceea ce spui. Nu cred in cuvinte, au insemnat prea mult in chestia asta dintre noi si au stricat totul cand in loc sa vorbim, puteam sa facem si in loc sa incercam sa convingem aiurea, puteam sa demonstram.

I love you but you're not the one.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde