duminică, 11 noiembrie 2012

fuck

- Ce s-a intamplat iubito?
- Ce-ai ma?
- Te deranjeaza ca iti spun asa?
- Da
- De ce?
- Pentru ca nu e adevarat

- Si chiar avem chef sa fac asta cu tine atunci, de fapt nu, aveam chef de tine! Deci ciudat dar efectiv de tine.

- Lucrurile puteau iesi foarte diferit. Si dupa ne-am fi vazut muuult mai des, iti garantez.
- Eu cred ca uiti de ea.
- Ea si cu mine aveam o perioada foarte grea atunci.
*lacrimi lacrimi lacrimi*
- Dar acum nu mai conteaza, acum sunt cuminte.
*lacrimi lacrimi lacrimi*

(Asta a fost exact ca atunci cand mi-ai zis ca faptu ca ma iubesti nu schimba cu nimic situatia)

- Ma iubesti si inca nu ti-a trecut de mine.
- Si de ce conteaza asta?
- .....

M-am saturat de asta de mult, deja nu ma mai impesioneaza toate dialogurile astea in care tu ma faci sa sufar pentru ca simt atat de mult si tu atat de putin, si totusi vrei sa-ti spun ceea ce simt. N-ai inteles niciodata cat ma doare. Sunt curioasa uneori, in locul meu altii ce ar face..?

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde