luni, 5 noiembrie 2012

Mdaa deci avand in vedere ca am dramatizat iar groaznic de rau pe blogu asta, gandindu-ma la aceeasi persoana forever&always...
Defapt, lucrurile nu stau chiar asa rau cum erau inainte. Ma descurc destul de bine in a ascunde ceea ce ma doare si defapt, nici nu mai doare asa rau. Ma vrei? Lupti. Nu? Ok.
Viata e chiar ok in general, la liceu e muult mai bine ca in generala dar totusi cred ca am cam scazut cu invatatu, dar am incredere in mine si stiu ca va fi bine, ca deobicei. Asta e...nu ma mai stresez. Am renuntat la ceva ce imi facea rau si sunt mandra si happy..sper doar sa raman asa<3. Altceva, ce ar mai fi...a da, e ciudat ca am inceput sa las f multe persoane sa intre in viata mea si sa ma cunoasca si mi-e frica. Am fost atat de concentrata pe ceea ce ma durea, incat am uitat sa ma protejez de alte sentimente. Sper doar sa nu fiu ranita si acum.

Pana atunci, am balu joi.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde