miercuri, 21 noiembrie 2012

memories...

Te vreau. Aici. Acum.
Vreau sa-ti simt parfumul, vreau sa-ti vad ochii, vreau sa tremur.
Vreau sa ne uitam la baschet, vreau sa ne uitam la two and a half men si sa radem de Charlie, vreau sa vorbesti cu ai tai si eu sa fiu langa tine, vreau sa para ciudat daca nu vorbim o zi intreaga. Vreau innapoi momentul ala in care daca nu vorbim o zi intreaga, sa-mi lasi mesaj la 1 noaptea pe fb "pot vb, suna-ma :D ". Vreau sa-mi promiti ca ma suni innapoi si cand o faci, pe la 2 si ceva noaptea, eu sa fiu in dus iar cand ies sa am vre-o 3 apeluri de la tine. "De ce m-ai sunat de 3 ori, sti prea bine ca te sun innapoi dupa beep". "Pentru ca stiu ca deobicei nu suni, sau uiti." Vreau sa-mi spui ca uit si ca nu-mi pasa si sa te chinui tu ca totul sa fie bine. Vreau sa vorbim la telefon exact cand ma trezesc, tu sa fi prima voce pe care o aud. Vreau sa-mi spui ca ai renuntat sa te vezi cu ea, ca sa ne vedem noi. Vreau sa fie 3 dimineata, sa stam fiecare in patu lui si tu sa-mi spui toate lucrurile prin care am trecut. Vreau sa vorbim in fiecare seara la telefon. Vreau sa fiu acolo, permanent acolo. Vreau sa stam aman2 in mijlocul camerei si sa fie liniste, sa te uiti la mine, sa zambesti si apoi sa ma saruti brusc, apasat si sa cadem aman2 pe pat. Sa-mi spui "ai ochi frumosi". Apoi sa ne mutam intr-un pat mai mare:)). Vreau sa te aud cum te agiti ca nu poti sa iesi pe balcon sa-ti pui de mancare desi ti-e foame. Vreau sa vorbesc la telefon si tu sa vi brusc sa ma saruti, sa-mi iei telefonul din mana si sa-l inchizi. Vreau sa stau la tine pe balcon si tu sa-mi spui sa nu ma ridic la geam, sa nu ma vada aia, dar apoi sa ma ridici tu oricum si sa ma musti de gat. Vreau sa ma iei iar pe sus si sa ma lipesti de dulap. Vreau sa-mi povestesti chestiile alea penibile si ciudate. Vreau sa ma machez si tu sa stai langa mine fara sa te deranjeze. Vreau sa-mi uit fondu de ten la tine si apoi tu sa mi-l aduci. Vreau sa ne certam si apoi tot tu sa-mi trimiti sms. Vreau iar zilele alea cand dupa ce am venit din croaziera, vorbeai incontinuu cu mine. Vreau iar mesajele alea.. vreau sa ma suni iar incontinuu sa ma intrebi unde sunt si eu sa-ti intorc apelul pt ca vorbesc cu gabi, sau sa ma suni in timp ce vorbesc cu gabi de tine. Vreau sa ma auzi iar cum tip ca am tantari in casa, vreau sa rad efectiv cu tine la telefon. Ti-am zis in mesajele alea de ce si tot ceea ce iubesc la tine. Nu mai suport asta, vreau sa te vad.

Vreau sa vin iar dupa meditatii la tine. Sa-ti zic ca stau o ora si defapt sa stau 3. Sa-mi zici ca ai treaba in 2 ore si defapt sa mai ramai inca 4 cu mine. Sa stam iar aman2 intr-un pat, tu fara tricou. Sa ne uitam la tarzan si sa vorbim despre serialul nostru preferat, Californication. Vreau sa nu te las sa ma iei in brate iar tu sa te superi, sa te intorci cu spatele si sa bagi capu in perna. Eu sa ma uit doar la tine, pentru ca imi place sa te privesc efectiv...apoi sa ma rog de tine sa te uiti la mine. Si in final, sa-ti spun pt prima oara: "hai intoarce-te te rog, scuzee te iubesc". Si apoi, sa se faca liniste, aman2 fiind uimiti. Iar atunci cand vreau sa continui sa vorbesc tu sa ma intrerupi si sa zici "mai spune odata". "Ce?". "doar cuvintele alea". Si zambind sa spun "te iubesc".

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde