luni, 31 decembrie 2012

2012

Cand am auzit eu prima oara de 2012, eram in a4a si profa de religie ne speriase ca vine sfarsitu lumii. Si stiu ca atunci cand am intrat in 2012 m-am gandit "frate anu asta parea atat de departe atunci.." gen ma gandeam ca daca tot mor, macar mai am timp=)) (stiti cativa la ce ma refer). Si apareeent am trecut chiar si de ziua aia cand se anunta ca "e sfarsitu!" deci practic eu 2012 cu asta il asociam.
Dar sa ma gandesc ca va fi asa 2012 al meu atunci cand eram mica? Nici n-as fi visat. S-a dovedit a fi anul meu preferat.
S-au intamplat enorm de multe lucruri, s-au schimbat multe. In primu rand m-am hotarat sa reiau legatura cu cel mai bun prieten si tipu pe care il iubesc, fix in seara aia si cred ca a fost prima oara cand am renuntat la orgoliu...si am fost mandra de mine, pt ca a meritat.
-Am fost respinsa de el parca...defapt a renuntat la mine pt ea. Mi-am dat jos aparatu dentar, MARE PAS PT MINE. Stiu ca am zambit saptamani intregi dupa asta si ca primu care a observat a fost Mita. Cel mai important a fost probabil faptu ca am trecut din a8a in a9a in acelasi an..am terminat examenele...si pana la urma am intrat la Spiru.
Cat am putut sa rad in ianuarie si februarie..iarna asta..mai ales ca au fost fazele alea in care "venea viscolu!" si ne-au dat drumu de la scoala in prostie. Si n-a fost oare in iarna faza cu tigarile..? Ca ningea atunci..whatever..nu mai stiu. Partea aia din iarna a trecut..si a venit martie si exact ca intotdeauna, am inceput sa-mi revin si sa fiu happy. Stiu si acum fazele cand am fost invitata la bal de 3 tipi din clasa si chiar parea ciudat ca gandesc si ei normal si se faceau liste prin clasa. Si faza aia incurcata cu saptamana altfel..ziua portilor deschise la Spiru..cand am zis "aici vreau!" si imi calculam media...defapt am fost prea preocupata si stresata de lucruri care altii s-au asigurat sa iasa bine. Pe 1 mai am avut si eu faza cu indragostitu..si stiu ca mai a trecut atat de repede..eram chill si relaxati, venea vara. Ma simteam altfel. Apoi am avut banchetu ala genial si nebunia cu "cei doi" care a urmat dupa..si fazele gen "andreea..sti ca tot etaju 3 vorbeste de tine?" la inceputu anului eram in 206..mi-e dor de locu ala..desi stiu ca acum am exact viata pe care o vroiam atunci..si am ajuns sa am viata asta, sa fiu fix acolo in centru cand se aprind luminile de Craciun, sa pot sa merg zilnic la Cismigiu, sa fiu pe langa shaorma si toate cafenelele..sa am Afi pe drumu de intoarcere..dupa parerea mea e genial sa ai liceu in centru oricat ma enerveaza uneori dumu. Esti acolo unde e orasu, unde se intampla tot..mrg mie mereu mi-a placut la aglomeratie deci probabil d-aia gandesc asa. Am avut zile geniale, prieteni geniali, m-am maturizat si schimbat mult acum mai mult ca niciodata. Si am trecut prin atat de multe sentimente...atat de multe. Am avut vara, vara aia confuza in care am respins ceea ce vroiam cel mai mult si am fost prea ocupata sa-mi dau seama ce simt decat sa fac ceva in privinta asta. Dar macar acum stiu..ce am facut atunci gresit m-a ajutat sa fac acum corect. Am fost la inscriere cu bf, imi amintesc si acum ziua cand am terminat examenul si ne-am dus la Mc si nu ne venea sa credem..si bilingvu cand am fost cu Adi la Mc si la el acasa si imi facea poze cand nu ma uitam :)). So many memories..
Apoi am inceput liceu, cu primele luni chiar ok..apoi drama..multa drama..multe lacrimi...ma gandeam uneori cum ar fi fost daca ma duceam totusi la Cosbuc? Dar sincer, nu ma mai intereseaza pt ca altfel n-as fi cunoscut-o pe Ana. A venit si decembrie si ciudat, dar aparent lucrurile incep sa se rezolve oarecum...
Si imi place sa spun acum ca orgoliu nu mai e prioritatea mea si ca stiu ce inseamna sa iubesti. Si "life is hard" nu mai e ceea ce vreau sa spun.

Nustiu ce o sa fac in anul urmator, nu am niciun plan, nu stiu nimic. Stiu doar ca sunt mandra de ce am realizat anul asta. Stiu doar ca am avut un an superb, stiu ca a fost in mare parte ceea ce visam de mult.

Mai trece un an...

AN NOU FERICIT, sper ca 2013 sa fie mai bun ca 2012 sau defapt, sa fie asa cum va doriti fiecare pt voi insiva.

(ma absolut doare foarte tare in cur ca toata lumea spune "vai ce sa zic scri de 2012". pt mine a insemnat ceva, pt fiecare a insemnat ceva. mai exista si oameni ciudati care pretuiesc ce au trait. si ciudatii aia sunt cei mai speciali. poate ca nu o public pe fb sau sa spun cuiva, dar pana la urma m-am invatat sa ma descarc asa...sa scriu...si scriu de multi ani incoace..)

Si, asa de sfarsit, motto-ul meu e acelasi: "I have the pussy, I make the rules." (funny, stiu.)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde