sâmbătă, 29 decembrie 2012

Pt ca da.

Summer 2010.

Mi-a placut enorm imensitatea locului. Se potrivea perfect stilului de viata cu care am fost crescuta, cu bani multi, hoteluri si piscine. Mergeam in multe croaziere, excursii si tari cu familia.
M-am acomodat repede, la fel ca varul meu. Am  cunoscut-o pe B, care semana si cred ca inca seamana cu mine destul de mult...oarecum. A da, C era si ea acolo. Nu stiu de ce, in acea vara a inceput viata mea, nu-mi amintesc mai nimic din trecut...era ziua mea in seara aia, cand B a zis ca o sa-mi faca cunostinta cu el ca sa o ajut. Nici nu mi-am dat seama...cum poate o persoana sa-ti dea viata peste cap in halul asta? Faceam 13 ani atunci, pe 5 iulie si pe 6 l-am cunoscut. Era genu ala de tip pe care il vezi pe marginea piscinii si spui "E BUN!" si cu asta il descrii perfect. N-am sa uit cat de bine semana cu Zac Efron si nici nu ne venea sa credem. Cu o gramada de blonde in jurul lui, "latos" -cum spuneam noi, desi acum mi se pare ca suna extrem de ciudat- si ochii verzi pe care n-am sa-i uit niciodata. Si nu i-am acordat atentie. DELOC. Parea efectiv o persoana acolo..si nu m-a interesat, pt ca putea avea orice fata, dar simteam ceva ce nu mai simtisem si il vroiam cu fiecare parte din corp. Poate d-aia nici n-am pus la suflet, pt ca stiam ca e doar atractie fizica. Plus ca era B. Asta a fost norocu meu oarecum, ca l-am respins. Nici nu mai stiu cand a inceput sa-mi zica, ca sunt sor'sa si sa-mi dea un hug, nici nu mai stiu cand a inceput sa-i pese atat de mult si cand am ajuns sa fim cei mai buni prieteni. Stiu doar ca dupa ce am ajuns in Bucuresti si ne-am vazut si ajutat de o gramada de ori..ai dormit la noi. Seara aia n-am sa o uit si cu toate ca am avut multe seri frumoase, aia e efectiv cea mai frumoasa chestie dintre noi 2 si stie si el asta. M-a sarutat, intr-un pat, "patul nostru", in "camera noastra" asa cum a zis el acum cateva zile, in intuneric si nu ma asteptam dar vrusesem. F mult. Si nu ma puteam gandi decat la B. Mult timp dupa vacanta aia in care el a stat cu B si ii vedeam am suferit, deabea de anu asta a incetat sa nu ma mai doara sa ma gandesc. Pt ca e adevarat "the hardest thing you can do is watching the one you love, love someone else." S-a indragostit de ea. A renuntat la ea pt mine, pt ca "m-am gandit ca noi vom avea un viitor impreuna". Dar a plans dupa ea si eu am aflat asta deabea recent. Chiar si acum ma gandesc ca B inca nu stie si ca poate ar iesi f urat...
Vorbeam cu B atunci, mult. Ca bf, dar stiu ca n-a suportat cat de apropriati eram eu si el si ca eram cea mai buna prietena a lui. Aveam 13 ani, ea era cu un an mai mare. Tu faceai 15 in septembrie.

Summer 2011.

El a fost plecat toata vara si nu am vorbit. Mie mi s-au intamplat o gramada de chestii dar totusi ma gandeam mereu la el. Inca credeam ca e atractie fizica. Iubire parea un cuvant prea mare. Dupa ce m-am vazut cu B in primavara, vara n-am mai apucat. Incepusem sa vorbim mai putin si aceea a fost vara in care m-am apropiat de C. Pot sa spun sincer ca, desi el a fost plecat, aia a fost CEA MAI GENIALA VARA. Cea din a7a spre a8a. Din n motive. Ne-am vazut intr-un final, fix inainte sa se termine vara. Stiu si acum..17 august pt ca pe 18 plecam in croaziera. Era si cea mai buna prietena acolo, din nou, iar eu aflasem ceva oribil cu o seara inainte (nu despre el.). Aia a fost ziua in care, dupa ce ai plecat, am spus "il iubeam. stiu sigur asta." si am fost atunci sigura de ceea ce simt.
Aia a fost vara in care te-ai indragostit de ea. Si eram sigura ca o sa rezistati impreuna. Eram sigura..
Eu 14 ani, treceam a8a, ea cu un an mai mare si o stiam de demult..o pomenisei cu un an in urma in acea seara..ii spusese numele. Tu faceai 16 ani..ce frumos.

Summer 2012.

Practic vara mea a inceput cu tine, ne-am vazut pe 2 iunie, si fix pe 1 mai ai scos de la mine faptul ca m-am indragostit de tine. Eram dupa banchet si eram fericita si cu incredere in mine. Nu mai aveam aparat dentar.Tu nu mai esti "latos" si nici nu mai semeni cu ZAC EFRON, arati mai bine. Ochii sunt verzi-caprui. Tu mi-ai zis ca nu mai sti cine e ea, ca esti indragostit de cine a fost nu de cine e acum. Si da, rezistasera-ti impreuna aproape un an. Stiusem..avusesem dreptate..
Nu va mergea bine, dar va iubeati si inca va iubiti. Ne-am vazut toata vara si nu stiu cum, dar tu ai fost primu la toate pt mine. Am umblat prin Afi, Moghioros, la tine...asa cum imi dorisem mereu. Am vorbit cu tine chiar si cand am plecat in croaziera. Niciodata nu am putut sa ma decid daca sa te iubesc cu toata inima. Acum stiu. Cu B n-am mai vorbit de loc si C a devenit una dintre cele mai bune prietene ale mele. Varamiu e inca el desi s-a maturizat mult.
Am facut 15 ani vara asta si tu 17 in septembrie..eram la liceu, a9a, cand te-am sunat de ziua ta. Aveam si am aceeasi varsta pe care o aveai tu cand ne-am cunoscut.
Ai facut un an si 6 luni cu ea deja..si cu B nu vorbesti din cauza acelei seri, dar ea n-a aflat. Cu varamiu ai un "salut" ocazional.

Acum fac 16 ani si planuiesc un mare party iar tu faci 18...si stiu cum asta vara cand inca nu facusei 17 vorbeam cum la 18 ani o sa-ti iei masina si in sfarsit o sa-ti faci tatuajele alea si ce mai vroiai tu p-acolo.

Un an si 6 luni au trecut de cand te iubesc. Aproape 4 veri de cand te-am cunoscut. 3 ani..

In final, am ramas cu banii, croazierele, tarile, hotelurile, piscina si plimbarile. Dar n-am mai cunoscut pe nimeni ca tine. Poate ca a fost oarecum "soarta" desi nu stiu cat cred in asta. Ca tu sa fi din Bucuresti, la acelasi club de basket cu varul meu.
Si sti ceva? Te iubesc mai mult in fiecare zi si acum simt ca te cunosc cu adevarat. Nu simt nevoia sa fiu machiata in fata ta, imi dai incredere in mine. M-ai inteles enorm. Si oarecum, nu imi explic cum, am ramas impreuna si te iubesc enorm, ai ramas aici.

Si asa realizezi uneori cum si cat de repede trec anii pe langa tine si pana la urma tot ceea ce s-a intamplat si se intampla cu V m-a ajutat si ma ajuta in continuare.

"Ideea e ca trec anii pe langa mine si nu mai rezist in situatia asta. Si vreau sa fiu acolo pt el si nu stiu ce o sa fac..nu stiu.."

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde