luni, 31 decembrie 2012

TE CAM IUBESC <3.

"Si daca o sa intervina ceva intre noooi? Unde o sa ma duuc? Si eu vreau nunta pe plaja si oh petrecerea burlacelor si daa. Si andreea eu nu sunt doar o 'prietena' nu? *discurs* baa nu ma mai face sa plang=)))"
Esti exact ca mine si semanam pana si la persoanele de care suntem imdragostite, si numele pe care le au persoanele=)). Sau "sti ca mie imi place ca suntem Ana si Andreea adica 2A". Cum vorbim noi in fiecare zi "intraziem? nu intarziem nuu?" sau inainte de ora de franca exersam in timp ce practic alergam pe strada cum sa-i spunem profei in franceza ca am intraziat si tu mureai si te-a luat ambulanta si eu trebuia sa te sustin :)). Deja am atatea amintiri cu tine, cine mai face ca noi, sa se chinuie sa ajunga la ora si apoi sa ne oprim brusc si sa zicem "eh sa nu mai mergem", cu cine am mers de atatea ori la Mc la Cismigiu incat ne-au retinut alea pe dinafara? "HAHAHA Ana cum ar fi sa fie..hahahaha". Cine sunt persoanele care fac poze la ce vorbesc pe wapp si pun pe wall? *ehem*. Nu-ti scriu acuma romane ca pastrez asta pt ziua ta dar te iubidubi :*.

ESTI SUPER-IMPORTANTA PT MINE FRATELO, SA NU TE PRIND CA MAI SPUI CA NU E ASA!

P.S. (am invatat si eu ceva de la tine): Stiai ca noul model Audi are 2 cilindri?

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde