sâmbătă, 29 decembrie 2012

Merry late-X-mas

Cam ciudat ca tocmai eu n-am scris nicio postare de Craciun despre cum iubesc perioada asta a anului si cum ma face sa vreau sa fiu o persoana mai buna blah blah...
Deci da, s-au aprins luminitele in centru si bf a inceput sa zica "Vai Andruu e Craciunuu!" asa ca automat am inceput sa intru intr-o stare daca nu fericita, cel putin euforica. Recunosc ca ma simt cam ciudat...anu asta chiar a fost primu an in care n-am simtit deloc ca e Craciunul.
Iubesc anii astia, 15-18, as vrea sa ii traiesc pe repeat incontinuu..insa cu cat ne schimbam si nu neaparat maturizam, ci pur si simplu "gustam" din anii astia..uitam sa fim copii (vorbesc ca profa de romana acum care, apropo, scares the shit out of me). M-am bucurat enorm ca familia mea inca si-a pastrat oarecum-traditiile pt ca aveam nevoie de stabilitate..de acea caldura, iubire de la persoanele dragi. Sentimentul ala ca vrei sa fi mai bun.
Si poate nu sunt eu o persoana mai buna neaparat, am avut mult prea multe schimbari si probleme. Nu as fi zis, dar asa a fost. Am crezut ca totu e in sfarsit bine si roz si evident ca nu era/nu a ramas asa..si poate am fost eu de vina ca ramasesem cu starea din vara..de scoala nici atat n-am fost interesata si au fost multe persoane care au profitat de faptu ca am fost buna. Dar m-am trezit la realitate acum si am dinnou incredere in mine. Ma pierdusem undeva..intre fumul de tigara si ochii aia frumosi verzi. Mi-a pasat prea mult de altii, in loc sa raman la cei 4. Ma pierdusem intre persoanele noi pe care le-am cunoscut (si apreciez ca i-am cunoscut pe toti pt ca sunt minunati, sincer) si certurile cu cei mai buni prieteni. Poate ca asa realizezi defapt cine ramane langa tine la sfarsit cand totul se prabuseste.
Singurul care a reusit sa ma scoata total din starea aia a fost, ca deobicei, fratele meu mai mic. Uitasem sa apreciez ca am lucruri, viata pe care multi ar vrea sa o aiba si eu nu ma bucur de ea. Dar pana la urma, se presupune ca acu se schimba si anul si ma bucur ca mi-am amintit cine sunt.

Sper ca ati avut un Craciun plin de iubire alaturi de cei dragi (pt ca pana la urma, dupa parerea mea, Craciunul este perfect doar petrecut in familie.)
Si acu vine Rev bitcheeees! \m/ deabea astept (evident ca o sa fac un post separat si despre asta pt ca pana la urma trece anul si trecerea anilor inseamna enorm pt mine -cum probabil si-au dat multi seama).

!! Merry late-X-mas

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde