luni, 3 decembrie 2012

Poate ca nu sunt persoana aia care sa imbratiseze usor, care sa spuna complimente. Poate ca ma atasez usor de anumiti oameni, dar e foarte greu sa ajung sa ii iubesc si sa-i consider o prioritate in viata mea.
Poate ca prefer sa ascult rock sau sa fiu nesimtita, decat sa las pe oricine sa ma raneasca. Poate prefer sa rad si sa par nebuna sau perfecta. Dar nu sunt o persoana rea, stiu pana si eu asta...doar pt ca am fost dezamagita si acum resping oamenii nu inseamna ca nu ma afecteaza.

Dar atunci cand imi pasa, imi pasa pe bune. Iar daca ajungi sa-ti bati joc de asta si sa ma faci sa-mi para rau ca ai insemnat ceva pentru mine, o sa vezi ca pot fi si foarte rea.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde