vineri, 7 decembrie 2012

7 decembrie.

Scumpa mea surora sisteeer... e ziua taaa bitch, in sfarsit! Acum ai si tu voie la filmele N-15 (n-am putut sa ma abtin:*). La multi ani si sa fi fericita, iubita, sa ai mai multa incredere in tine si sa fi mereu asa draguta si adorabila cum ai ramas de cand te-am cunoscut si pana acum! Nu pot sa cred ca au trecut aproape 13 ani si ca nu am lipsit de la nicio zi de-a ta si ca, maine vin iar la tine sa te ajut sa-ti organizezi ziua. In primu' rand vreau sa-ti amintesc de ziua ta de anu trecut, ca avem pijamalute la fel. Mai sti ca anu trecut iti facuse Adi filmuletu ala si eu ti-am scris o chestie de 3 pagini si ne-am imbatat si ne taram pe parchet si tipam la tavan?:)); sau ne uitam la Grudge cu lumina stinsa si fix cand a inceput partea cu sangele a sunat tipu cu pizza la usa si a inceput toata lumea sa tipe:))) si cand i-ai deschis usa strigam "show me your pussy men!"si dupa Sofia s-a dus sa vada singura filmu; apoi ne-am uitat la "Ruinele" cu Vio si ne era frica sa nu vina plantele dupa noi:)). Am vorbit o gramada..ca deobicei defapt. Sunt mandra sa spun ca tu esti persoana care stie ABSOLUT TOT si inca ma accepti si ma iubesti si ma ajuti si ma suporti..si o sa-ti multumesc mereu pt asta. Pt ca nu numai ca atunci cand eu eram nesimtita, tu erai draguta, acolo, spunandu-mi "te iubesc" dar ai si ramas langa mine oricat de rea am fost un timp destul de lung si ai inteles; si mi-ai daruit cele mai geniale amintiri. Cum ai zis si tu de ziua mea,de la supita si "vrei sa fim prietene?" la faza cu palma aia din curtea scolii. Am o gramada de poze cu noi. Si stiu ca am trecut prin multe impreuna: dansurile, karate, Craciun impreuna, certuri..apoi am avut o gramada de amintiri din generala si a8a mai ales. Si dupa..VARA. Cum te-am sunat de ziua mea dimineata si eram gen "Mda deci.." si tu "ANDREEA!! E ZIUA TA! LA MULTI ANI!" si eu dupa tipam la mama "MAMA E ZIUA MEA! AM UITAT! NU TREBUIA SA O SUN EUUU! Gabi iti inchid telefonu' si suna-ma tu sa-mi spui la multi ani!":)). Sau "Eu Cosbuc, tu Sincai sau amandoua Spiru." si in ziua in care am completat "Am pus Spiru..tu?" "Spiru". Cum am intrat in acelasi liceu, cum au inceput discutiile gen "deci fi atenta, ne ducem acolo, tu ma sustii si eu te sustin.", cum am avut o gramada de discutii la Mc si Nord See in Afi. Cum ati venit la varteju de ziua mea si am si acum filmarile, Edi luase bere si am ramas doar noi doua sa bem. Cum avem apartamentu' nostru in fiecare vara. Ziua aia cand am stat sa ne prajim la soare si am facut filmare ca sa ne amintim de ea iarna; cum am iesit sa facem poze, cum "mancam bomboane" si ascultam tampeniile de melodii ale lui Pepe pe Ptro tv la 5 dimineata, cum faceam baie in piscina, cum mancam seminte, cum povesteam o gramada, cum ne-am bagat in pat la 6 dimineata si eu cantam "Y A Y A OOOO" si tu "Impusca-te...". Cum nu te lasam sa dormi si m-ai luat de picioare, m-ai dat jos din pat si ai inceput sa tipi "Pe jos ramai! Sa nu te prind ca te ridici!". Petrecerea lui "Soare" cand se uitau aia de afara la geamu nostru si ziceam sa le facem cu mana, cum se auzea vaca dimineata:))). Cum daca nu stiam sa ajung undeva te sunam pe tine si ma ajuta toata familia ta sa traversez Bucurestiu:)), cum am luat de la Mc sa vin la tine si s-a spart sucu si a inceput sa cada pe pantalonii mei si tu te uitai la mine si erai gen "Hai vi mai repede?" in loc sa te misti si sa ma ajuti. Cum am mers cu Marinela la film si a strigat in toata sala "DE CE E SONORU ASA TAREEE?". Cum am mers de o gramada de ori la shopping; cum pana si cand ajunsesem in spital tu radeai de mine ca faceam injectii si nu puteam sa stau jos pe scaun la Mc. Cum am mers cu tine si Adi in Cismigiu, cum ati dormit aman2 la mine si vorbeam germana cu aia care ne sunau cu nr ascuns sau faza cu "JAA!", "Romioo!". Cum nu suport cand cineva iti spune "Gabriela" sau "Gabita". Cum nu am vorbit o saptamana cu croaziera si la orice faza funny ma gandeam la tine, cum ai fi ras de mine ca imi pierdusem bagaju.. Cum in prima zi de liceu eram cu Sika si Adi si nu stiam ce sa facem; GUCCI; chiar si acum toata lumea imi spune ca sunt extrem de norocoasa sa te am, mai ales langa mine. Cum am fost la scoala si era f ciudat (cutie de pantofi:))).. Cum am avut baluuuu \m/. Cum am cunoscut o gramada de persoana, prieteni buni, foarte buni. Cum eram aman2 la Mc si ne uitam la 2 babute si eram gen "Aww noi 2.." si apoi a venit a3a. Cum incepusei sa tipi in Mc "Da' nu te mai suport da? Deci gata, deci ne despartim!". Lipscani, Romana cu pasaportu, cand tipai la Cosmin in fata la Afi, faza cu chinezii si periutele de dinti, Paranormal Activity, cum era Andreea in fata noastra in Afi si noi credeam ca o pierdusem si dupa cand ne-am dat seama incepusem sa radem in mijlocu mallului- si acum mor de ras =)))))), GANGNAM STYLE pe trecerea de pietoni, filmuletele in care Adi avea voce de copil si l-am infasurat in covor, Jennifer's Body (asta n-am sa uit), A walk to remember, ziua aia cand ploua si ne-am oprit la bec sa facem poza; cand ne-am intalnit cu Ramona; cand am intrat in Mega si tipam ca nu gasim lapte; cand ne-a prins controloru', STEP UP, TWILIGHT, cum zilele de marti si vineri inca sunt cele mai smechere pt ca avem aceleasi ore. Cum toata lumea se uita ciudat cand suntem certate. Cum mergeai la interviu in colanti. Cum au venit geloziile...si da, a fost ciudat pentru ca noi nu ne certam sau cel putin niciodata pe bune; si in doar cateva saptamani ne-am certat mult si rau. Cel mai urat a fost in alea 3 zile cand efectiv am mers pe strada de parca nici nu ne cunosteam si la liceu nici nu ne-am vazut. Cum nu m-am simtit niciodata atat de prost intr-o situatie de genu asta cu tine si nu mai vreau sa trec prin asa ceva. Ti-am zis ca oricum ar fi nu o sa las pe nimeni sa-ti faca rau in vre-un fel si oricat de rau ne certam, o sa fiu aici/acolo. Poate ca nu mai e ca inainte, dar stiu ca pt tine merita sa trec peste certuri si orgoliu, cu toate ca mereu eu am fost orgolioasa si tu draguta; cum ai zis tu "Ca altfel n-ar merge". Si poate ca avem caractere total diferite, dar asta ne face pe noi NOI si nu o sa uit niciodata ca tu ai fost persoana care m-a scos din "starea aia" in care intrasem dintr-a 6a.
Apreciez orice amintire cu tine, chiar si pe cele mai putin placute, ca atunci cand te-ai certat cu Adi si stateam aman2 pe covor si tu plangeai si te tineam in brate si cand el a vrut sa intre am tipat "IESI AFARA!". Ca atunci cand stateam incuiata si plangeam in baie si ai intrat efectiv peste mine. Fazele cu parintii tai si ai mei, cum am avut faza aia ciudata la liceu si desi era toata lumea langa mine, toti intrebau "Unde e Gabi? Ai vorbit cu Gabi?" pt ca numai tu ma puteai ajuta si cand ai venit am sarit sa te imbratisez si sa tip si sa plang. Cum mereu cand nu sunt ok ma intrebi "Ce a mai facut?" si cum stateam la coltu blocului sa-mi povestesti chestii emotionante si a inceput sa sune alarma masinii in prostie. Te iubesc si multumesc pt tot.

Sper ca ai inteles ca pt mine esti de neinlocuit. Stiu si cate ai de oferit; uneori esti poate prea buna (la suflet ma refer- asta in caz ca citeste Cosmin) si n-as vrea ca cineva sa profite vreodata de asta. Sti deja ca te iubesc si ne luam apartament impreuna si ca am vorbit muuuult prea frumos in "dedicatia" asta. Meriti enorm de mult si sper sa realizezi si tu asta, sora mea, cea mai buna prietena a mea, familia mea.
Dar, pana la urma : "HAVE A BEST FRIEND THEY SAID...IT WILL BE FUN THEY SAID." Te iubesc!!! :* <3

(L-am pus si aici pt ca deh, amintiri:X)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde