marți, 29 ianuarie 2013

Daca te-as fi avut poate
Ti-as fi oferit din putinul meu de toate
As fi impartit absolut tot pe jumatate
Am fi trecut impreuna peste toate
Daca te-as fi avut poate
Te-as fi tinut langa mine pentru o eternitate
Ai fi fost doza de maturitate
Fara doar si poate o prioritate
Daca te-as fi avut poate ca am fi
Azi impreuna dar maine
Vom fi tot mai departe de visele mele
Si inca faci parte din ele dar,

Nu te-am avut
Imi pare rau c-o spun
Dar as fi vrut
Imi pare rau c-o spun
Dar nu te-am avut
Imi pare rau c-o spun
Dar as fi vrut
Imi pare rau c-o spun dar,

Dar daca m-ai fi avut si fi pierdut oare
Acum plutim ca doua stele cazatoare
Chiar daca as putea sa schimb ceva nu ma mai simt in stare
N-ai sa vezi lumini de reflectoare peste un oarecare, NU
Daca m-ai fi avut macar pentru un minut
As fi incercat sa fiu eu cum stiu eu
Sperand ca vei sta langa mine mereu
Ca era bine sau greu
Tacerea asta e prea mare si doare
Vreau inca o doza de rabdare
Am invatat ca toate-s trecatoare
Daca ma auzi raspunde
Asta-i ultima strigare

(prea merg cu viata mea versurile astea)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde