vineri, 18 ianuarie 2013

"Tu iti dai seama ca atunci cand iubesti pe cineva care iti face atat de mult rau e deja o forma de nebunie, nu?"

Sti ce e rau? Ca nu mai am puterea sa pun in cuvinte cat de rau ma ranesti. Ca nu mai pot si nu vreau sa fiu indiferenta cand adevarul e ca esti totul pt mine. Si da, am o gaura in stomac mare cat America si inima rupta in 2. Atat de multe lacrimi incat au incetat sa mai vina si sentimente atat de puternice incat am obosit. "How can the devil be putting you near someone who looks so much like an angel when he smiles at you."
Am obosit sa ma gandesc ca ai zeci de fete in jurul tau..cred ca inteleg acum cum se simte/simtea ea. Ma miram ca sunt geloasa cand eu nu am fost niciodata, dar nu gelozia ma face sa ma simt asa. Ci faptul ca stiu ca tu fiind langa oricare dintre ele, una te-ar putea face sa te indragostesti. N-ai tu de unde sa sti cum...nu suport asta. Asta e ceea ce ma deranjeaza. Nu ai cum..nu rezisti. Inteleg de ce ea a cedat la un moment dat. Poate ca esti cea mai extraordinara persoana, dar poti fi cea mai rea. Ajungi sa innebunesti gandindu-te la modul in care tu iti traiesti viata..la ce imi faci mie, la ce i-ai facut ei. Pt ca pana la urma, ce conteaza ca iubesti daca nu-ti poti asuma asta? As prefera sa nu mi-o spui deloc si sa o demonstrezi macar odata decat sa o spui de zeci de ori si sa fie egal cu 0 atunci cand trebuie sa faci ceva. Nu mai am nici orgoliu, nici indiferenta, nici zambete false. Sunt nule in momentul asta. Am doar durere si daca nu o sa vi la timp pt mine, mi-e teama ca o sa-mi ajunga de data asta. De tot..
"Once I stop caring about you, good luck taking that back."

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde