sâmbătă, 26 ianuarie 2013

"Girl, take pride in what you want to do
Even if that means a new man every night inside of you."

Azi mi-am dat iar seama ca pana la urma e alegerea mea ce fac. Nu exista "nu am putut sa spun nu" si etc. Am iesit deja cu 2 tipi de cand nu ne-am vazut, dar aparent nu o sa sti niciodata asta. Care e ideea? Nu am facut nimic cu niciunul. Nu m-ai crede daca ti-as spune asta, nu? Nu m-ai crede, pt ca tu nu ai incredere in mine asa cum am eu in tine, desi nu mi-ai dat niciun motiv. Nu-mi trebuie niciunul, repet. Am nevoie doar de tine. De ce mi-as mai pierde timpu cu "ei" cand am renuntat la fiecare MEREU pt tine? Nici macar nu sti tu, ca si acum cand ma intalnesc cu unu din ei ma intreaba "si cum mai e cu tipu cu basketu'?.." Poate ca nu sunt cea mai cuminte fata, poate ca n-am avut un iubit de un an si nici nu suport sa stau cuminte in casa. Poate ca pot sa fiu exact persoana pe care ar placea-o  fiecare dintre ei. Sti ce nu inteleg eu? Cum dracu ei au incercat sa ma ajute, sa-mi zica "eu o sa am grija de tine", sa imi spuna "m-am indragostit de tine si nu o sa-ti cer sa ma iubesti, stiu ca il iubesti pe el. dar vreau sa fiu cu tine". Cum au putut ei sa suporte cat de nesimtita eram si sa ma ia in brate, sa ma imbratiseze, sa-mi zica "tu ai nevoie de iubire, de ce nu lasi pe nimeni sa te iubeasca?" si tu, caruia i-am oferit in sfarsit iubire, cel de care imi pasa, de langa care imi e greu sa plec, nu poti macar sa ai incredere in mine? Pt ca ai tot de la mine, tot ceea ce ai putea vrea. Era mai smecher cand orgoliul meu enorm nu ma lasa sa te sun, cand n-am vorbit 6 luni? Era mai smecher cand asteptam oricat de mult era nevoie sa ma suni numai din ambitie? Poate ca era pt ca, cumva, mereu castigam. Am depasit etapa in care totul era un joc pt noi, ai zis-o si tu. Dar daca asa va fi totul, mai bine nu va fi...ce crezi?
NU ai fost acolo. OK? Trebuia sa fi. Trebuia sa fi persoana aia care sa ma ajute, asa cum spusesei. Dar nu a fost asa si cand am reluat legatura ai dat peste o persoana schimbata. Nu, nu schimbata, dar nici asa cum ai vrea tu sa fie.


"Good to you. Bad bitch, girl, I think I might get used to ya'". Nu pot sa cred ca, as vrea sa te aud spunand asta.

 !!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde