luni, 21 ianuarie 2013

Poate ca, complic eu totul si nu trebuie decat sa ma mentin ocupata, ca sa nu ma gandesc. Adica am ramas la "keep it simple" dar nu si in *capu meu*. Pt ca ma gandesc la zeci de chestii..ma gandesc ca mi-ai spus te iubesc si ca nu o sa ma pierzi si cum te iei inca de mine ca mereu intarzii. Si ma gandesc ca, cu nici 2 sapt in urma erai mare parte din viata mea si stiai cam tot ce mi se intampla. Acum nu..nu primesc un "hei". Dar e mai smecher asa, nu? Pt ca a inceput liceu si acum ai in fiecare zi in jurul tau o gramada de fete, mai multe nume de fete decat toate literele alfabetului. Dar sper sa fi fericit cu aia. Sper sa-ti dea ea ceea ce vrei pt ca oricum e prea greu pt tine sa ma ai pe mine. Dar poti inventa scuze. Poti sa-mi spui ca e din cauza ca am eu o gramada de baieti, poti sa-mi spui ca e din cauza ca stam in sectoare diferite (mare tampenie), poti sa-mi spui ca e din cauza ca nu te iubesc. Sti si tu, ca mine, ca niciuna nu e adevarata. Pur si simplu nu poti sa-ti asumi asta. Poate ca viata ta ar fi mai "super" fara sa ma ai pe mine, care te cunosc asa bine. Fara sa-ti amintesti ca ti-am fost cea mai buna prietena si sa te puna pe ganduri lucru asta, sa te faca sa te gandesti ca eu chiar te cunosc. Poate ca ti-ar fi mai bine fara sa-ti ofer fiecare parte din mine, fizic si psihic (pt ca de data asta asa a fost). Poate ca ti-e mai bine fara sa semanam si sa gandim la fel, fara sa avem atatea amintiri. Daca atat de usor iti e tie sa renunti..eu pt ce stau aici? Incep sa ma trezesc la realitate stii, si e grav si rau. Pt ca daca renunt la tine, mi-e frica de ceea ce se va intampla. Nu o sa fiu aici pt totdeauna, desi as vrea sa fiu. Nu daca tu nu-mi arati ca merita. Poate cand o sa ma vrei va fi prea tarziu, te-ai gandit la asta? Haha ce amuzant va fi..dar totusi, inca stau si astept, fara sa ma las afectata. Sti ca atunci cand lumea ta se va prabusi, eu voi fi aici. O sa-ti dau timp acum, pt ca stiu cum e si stiu ca ai nevoie. Dar daca dupa asta nu esti pregatit pt mine, noi 2 nu ne vom mai intersecta drumurile de data asta.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde