marți, 15 ianuarie 2013

paa vacantaa :(

Mai stau azi acasa si de maine incepe scoala si pt mine...iar liceu, iar stres si nervi facuti degeaba. Nu e de vina liceu cat sunt eu dar oricum acum ca ma simt atat de bine si mi-am facut ordine in viata am incredere ca totul va fi bine.
Si ma simt bine. Ma simt fericita, mai fericita ca niciodata si simt ca am tot ceea ce imi doresc (sper).
Oricum ceea ce vroiam defapt sa zic a fost ca....AM AVUT O VACANTA GENIALA! E in top 3 clar:))). Cine ar fi crezut ca una din vacantele mele preferate va fi una de iarna? Nu numai ca am avut de sarbatori si toata vacanta pers pe care o iubesc acolo, dar am stiut ca e a mea oarecum. A fost cel mai frumos sentiment si pt tot ceea ce a facut..nu cred ca m-am mai simtit in viata mea atat de fericita si de bine si ca am mai avut vreodata niste sentimente atat de frumoase si sincere. "Love is in the air" caracteriza clar starea mea. M-am pierdut pe mine..si mi-a placut. A fost prima vacanta in care mi-a zis "la multi ani", in care mi-a zis ca ma iubeste fix pe 31 inainte de party, in care mi-a zis "Craciun fericit pitico". A fost primu an in care am vorbit si inca vorbim zilnic, cu "noapte buna :P :*" in fiecare seara. Primu an in care am incercat aman2, prima vacanta de iarna in care ne-am vazut si mai ales pt ca vroia el mult. Si a fost si vacanta in care s-a intamplat. Vacanta in care nu ne mai dezlipeam unu de altu cand am iesit. E altfel acum..nu mai e nimic asa cum credeam eu, e mai bine, mult mai bine si singuru lucru pt care imi pare unpic rau e ca n-am vazut latura asta a lui de mai demult :).
Am avut cel mai superb revelion, cu cei mai buni prieteni langa mine si ii iubesc enorm pt tot ceea ce fac pt mine. Evident ca iar am observat ca cea mai buna prietena a mea e cea mai geniala pers din viata mea si fara ea acolo n-ar fi fost nimic atat de frumos. Fara sa zica "ba proasto la 12 noaptea ma imbatisezi!". Am facut oficial 13 ani impreuna, in care ea a fost acolo pt mine mereu. Cred ca mi-am clarificat tot la capitolu prieteni. Oricum am incredere in mine pt 2013.
Am plecat apoi in Bulgaria la ski si m-am intors ieri. Ciudat e ca as fi vrut sa mai stau acolo o gramadaaa. Si spun ciudat pt ca niciodata nu mi-au placut vacantele la ski din cauza hainelor multe, frigului etc. Dar anu asta a fost altfel, a fost genial, superb. Nici nu pot descrie sentimentul. Mai vreau vacanta..il vreau pe el...fericire..vreau tot.

6 luni de scoala? Urati-mi succes pt ca o sa am nevoie...

"- Iubire neconditionata. "

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde